וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיצ'ר הכי מציק בווטסאפ מגיע לפיד של פייסבוק

6.3.2018 / 9:42

מכירים את זה שאתם מתכתבים עם כל החברים שלכם, ואז מישהו שולח הודעה קולית ארוכה ומאלץ אתכם להצמיד את הסמארטפון לאוזן ולהקשיב לו? אז פייסבוק רוצה שככה ייראה הפיד שלנו בקרוב

חמש עובדות על פייסבוק/מערכת "אסור לפספס"

ווטסאפ היא אפליקציית מסרים בסיסית ופופולרית במיוחד, אבל יש בה כמה פיצ'רים שאין לגביהם קונצנזוס ובראשם ההודעה הקולית. יש כאלה ששולחים רק הודעות קוליות ונהנים להאזין להן, ויש כאלה שמתעבים את ההרגל המגונה. כעת, פייסבוק (שהיא גם הבעלים של ווטסאפ) בוחנת את האפשרות להעתיק את האפשרות הזו ישירות לפיד של הרשת החברתית. כלומר, לפרסם סטטוסים קוליים, בדיוק כמו מסר בווטסאפ. האפשרות הזו נבחנת אצל חלק קטן מהמשתמשים בהודו, אבל נראה שאין מנוס משילובה באפליקציה הכללית, בתצורה כזו או אחרת.

להבדיל מסטטוסים כתובים, אותם ניתן לערוך ולתקן לאחר הפרסום, את הפוסטים הקוליים לא ניתן יהיה לערוך אך ניתן יהיה למחוק אותם לגמרי. לדברי פייסבוק, המהלך נועד "לחזק את האינטימיות של ההודעות הקוליות. אנחנו מעניקים למשתמשים דרך חדשה להביע את עצמם".

סטטוס קולי בפייסבוק. צילום מסך
האפשרות נוספה לקבוצה קטנה של משתמשים בהודו כרגע, אך היא תגיע לכולם בשלב מסוים./צילום מסך

לפייסבוק כשני מיליארד משתמשים פעילים ברחבי העולם אבל היא סובלת בשנה האחרונה מבעיה של מוניטין בשלוש חזיתות: פרשת הפייק-ניוז והמעורבות הרוסית בבחירות לנשיאות ארה"ב גררה ביקורת קשה, עובדים לשעבר ואנשי ציבור החלו לבקר את פייסבוק על ההשפעות החברתיות השליליות שלה ובנוסף לשני אלה, פייסבוק גם נתפסת כרשת חברתית לא צעירה ולא מגניבה יותר.

כדי לנסות להתמודד עם המשבר, החברה חוזרת למקורות - אנשים שמדברים עם אנשים. פייסבוק שינתה את האלגוריתם של הפיד, כך שיציג יותר תכנים של חברים ופחות תכנים של מותגים. החברה שמה דגש מיוחד על הקבוצות והגישה החדשה של צוקרברג היא שהגולשים ישקיעו פחות זמן בפיד, אבל שהזמן הזה יהיה איכותי יותר. יכול להיות שסטטוסים קוליים זו דרך נוספת לנסות להפוך את הפיד לאישי יותר, אבל בפועל כנראה שפשוט נראה יותר אנשים נאבקים להאזין לסטטוסים בתחבורה ציבורית.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
סטטוס קולי בפייסבוק. צילום מסך
זה מה שהיה חסר לנו - להצמיד את האוזן לסמארטפון ולנסות להאזין לסטטוסים קוליים./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully