וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העדכון האחרון של ווטסאפ כולל שלושה פיצ'רים חדשים

18.3.2018 / 9:57

משתמשי אנדרואיד יכולים כעת לעבור בין שיחות וידאו לשיחות קוליות בלחיצת כפתור, מבלי לנתק את השיחה, ניתן לחפש אנשי קשר בקבוצות וכלל המשתמשים יכולים להוסיף תיאור לקבוצות ווטסאפ

מערכת וואלה!

אפליקציית המסרים הפופולרית ממשיכה לעבות את האפשרויות של הקבוצות. כפי שהתבשרנו בחודש שעבר, בגרסת בטא של האפליקציה, ווטסאפ מאפשרת להוסיף לקבוצות תיאור קצר, אותו ניתן לקרוא בעמוד המידע על הקבוצה, כשלוחצים על שם הקבוצה בפס העליון. בנוסף, במסך המידע אודות הקבוצה, ניתן כעת לחפש אנשי קשר ברשימת המשתתפים.

שתי האפשרויות החדשות לקבוצות נוספו בגרסה האחרונה של ווטסאפ לאנדרואיד ול-iOS (מספרה 2.18.31), הזמינה כבר להורדה בחנויות האפליקציות. שתי התכונות הללו אינן שדרוג משמעותי במיוחד, בניגוד למה שהתרגלנו לראות בחודשיים האחרונים, אך תיאורי קבוצה וחיפוש בקבוצה יכולים להיות יעילים מאוד בקבוצות מקצועיות, או קבוצות בהן לא כל החברים מכירים זה את זה.

כדי להוסיף תיאור לקבוצה יש ללחוץ על שם הקבוצה בפס העליון כשנמצאים בתוך הצ'ט ואז במסך שנפתח ללחוץ על "הוסף תיאור לקבוצה", הממוקם מתחת לשם הקבוצה. ייפתח לאחר מכן חלון עם שדה למילוי טקסט ולאחר שתלחצו אישור תופיע הודעה בצ'אט כי תיאור הקבוצה הוחלף. התיאור יכול לכלול עד 512 תווים.

הוספת תיאור לקבוצת ווטסאפ. צילום מסך
הוספת תיאור לקבוצה./צילום מסך

בנוסף לאפשרות להוסיף תיאור לקבוצות, משתמשי אנדרואיד יכולים כעת גם להחליף בקלות בין שיחות וידאו לשיחות קוליות, על ידי לחיצה על אייקון מסרטת הווידאו בזמן שיחה קולית. האפשרות הזו נבדקה בגרסאות בטא קודמות וכעת הפיצ'ר הזה זמין לכלל משתמשי אנדרואיד. לווטסאפ יותר מ-1.3 מיליארד משתמשים פעילים ברחבי העולם, וחלקם בטוח ימצאו שימוש באפשרות הזו.

תכונה נוספת, שהתגלתה בגרסת הבטא וצפויה להשתחרר אולי בעתיד הקרוב, מרמזת על שיחות וידאו מרובות משתתפים - תכונה עלייה ווטסאפ עובדת מזה תקופה. לאחרונה הוסיפה ווטסאפ לכלל המשתמשים אפשרות להוסיף סטיקרים ואימוג'י לתמונות, ישירות מתוך ממשק הצילום והאריכה את זמן מחיקת ההודעה משבע דקות ליותר משעה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully