וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל הוסיפה נקודת מבט של כלב בסטריט וויו

23.3.2018 / 8:40

שני הכלבים החמודים, אסוקה ואקו, התרוצצו עם מצלמות אקסטרים קטנות על גבם ברחבי העיר המושלגת, אודטה שביפן, ותיעדו את הנוף ואת האנשים

צילום מסך

כלבים הם חבריהם הטובים ביותר של בני האדם, וכעת הם גם יכולים להוביל אותנו במרחב הווירטואלי ולא רק בעולם האמיתי. כיצד נראה העולם מנקודת מבטם של ההולכים על ארבע? אחרי שאפשרה לגולשים לראות את העולם מנקודת מבטם של כבשים וחתולים, כעת גוגל עונה גם על השאלה הזו.

כחלק מקידום פרויקט, שמנסה לקרב את תושבי העיר אודטה במחוז אקיטה ביפן לזן הכלבים המזוהה עם האזור (אקיטה), גוגל שילבה אפשרות לשוטט באזור בגוגל Street View דרך מצלמה שהוצבה על גבם של שני כלבים. שני הכלבים החמודים, אסוקה ואקו, התרוצצו עם מצלמות אקסטרים קטנות (בסגנון גו פרו), ברחבי העיר המושלגת ותיעדו, יחד עם הבעלים שלהם, את הנופים והאנשים.

הגולשים מוזמנים לסייר ב-360 מעלות בעזרת החלקות האצבע לצדדים באפליקציה, או באמצעות העכבר במחשב. בשונה מכלבים אחרים, שהגיעו ליפן, ממצאים ארכאולוגיים עתיקים מראים כי הגזע הזה צמח ביפן. האקיטה הוא כלב גדול יותר משאר הכלבים היפנים, ומגילות משנת 710 לפני הספירה התגלו עם ציורים מדויקים של הגזע הזה.

גוגל סטריט וויו כלב. צילום מסך
אודטה המושלגת מנקודת מבטם של שני כלבי אקיטה./צילום מסך
גוגל סטריט וויו כלב. צילום מסך
והבעלים שלהם./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully