וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנונימיות מלאה: בפורנהאב יתחילו לקבל מטבעות וירטואלים

עמית לגו

20.4.2018 / 10:28

באתר הפורנו הגודל בעולם, עם 81 מיליון כניסות מדי יום, רוצים לוודא שלא תדאגו יותר לנושא הפרטיות והכריזו על תמיכה במטבע וירטואלי חדש. למרות התמיכה במטבע, ערכו לא התרומם

אתר הפורנו הפופולרי בעולם, פורנהאב, הכריז כי יתחיל לקבל מעטה מטבע דיגיטלי בשם "Verge" כשיטת תשלום עבור שירות הפרמיום שמפעיל. אל האתר הפופולרי נכנסים כ-81 מיליון מבקרים מדי יום והמטבע מיועד עבור משתמשים שמעוניינים לשמור על אנונימיות מלאה, כך שבעת אופן התשלום הלקוח לא מעביר אף פרט שמזוהה עמו. בנוסף לאתר, הכריזו גם כי שאר אתרי החברה יתחילו לתמוך במטבע. עם זאת חשוב לציין שבכל "ארנק" של מטבעות וירטואליים ניתן לראות היסטוריה מלאה של העברות הכספים שנעשו. "מטבעות דיגיטליים מאפשרים שימוש נוח ובטוח", אמר קורי פרייס, סגן נשיא באתר.

מטבעות וירטואליים הפכו לאחרונה לפופולריים במיוחד אך עדיין כוללים בתוכם כמה חסרונות משמעותיים. לדוגמה, חברות רבות הודיעו כי הן מפסיקות לקבל תשלומים באמצעות מטבעות דיגיטליים בעקבות עמלות גבוהות וזמני העברה גבוהים. "אנו מסתכלים על מטבעות דיגיטליים כבר זמן מה ולמרות שהאימוץ שלהם עדיין נמוך, אנחנו חושבים שהתחום מספיק פופולרי כדי שניכנס לשוק הזה", הוסיף פרייס. כנראה שבינתיים המטבע החדש הוא גם לא הדרך החדשה והמהירה להתעשר שכן בשיאו עמד על 22 סנטים ואליו היום שוויו עומד על 6 סנטים בלבד. שוויו נמוך משמעותית ממטבעות אחרים פופולריים ולמרות שנמצא זמן רב בשוק ובאתר הכריזו על שיתוף הפעולה, ערכו לא התרומם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully