וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיפ שכל משתמש ספוטיפיי חייב להכיר

21.5.2018 / 9:59

ספוטיפיי מתאימים לכל משתמש פלייליסט לפי האמנים שהוא אוהב אך לא לפי אמנים ספציפיים. באמצעות הצ'אט הפשוט בפייסבוק, תוכלו להרכיב פלייליסטים מותאמים לפי האמנים שאתם רוצים ובלחיצת כפתור

עריכת וידאו:ניר חן

כלל מספר אחד במסיבות או באירועים חברתיים: לשים מוזיקה שתואמת את אווירת האירוע. בסופו של דבר, זה אחד ממרכיבי הצלחת האירוע ויכול גם בין היתר, להרוס אותו או להפוך אותו לעוד אחד בינוני. כמובן שאנחנו מדברים על אירוע אנחנו מתכוונים גם לישיבה עם חברים או כל מקום וזמן שבו מוזיקה היא הכרחית וחיונית. לשמחתנו בחודשים האחרונים הושקו כאן כל שירותי הסטרימינג הפופולריים ביותר: אפל מיוזיק, דיזר וספוטיפיי. שלושתם מציעים פלייליסטים מותאמים למצב הרוח שלנו, חלקם כוללים גם אלגוריתמים הבודקים את הטעם שלנו וכך מציעים לנו מוזיקה מתאימה אבל לפעמים גם כולם מצליחים לפספס. במיוחד בשביל זה כדאי שתכירו את הצ'אט בוט בפייסבוק בשם LazySet שישדרג לכם את האזנה בספוטיפיי.

צ'אטבוט ספוטיפיי. צילום מסך, צילום מסך
"הרכבת הפלייליסט מעולם לא הייתה פשוטה יותר"./צילום מסך, צילום מסך

הצ'אט בוט המיוחד יכול להרכיב לכם פלייליסט תוך שניות בודדות וכל מה שאתם צריכים לעשות זה רק לשלוח הודעה, לעקוב אחר ההוראות שכוללות בין היתר גם פירוט שלכם של איזה אומנים תרצו לקבל בפלייליסט, לכתוב את השמות שלהם באנגלית, לשלוח אותם ואחר כך תקבלו לינק לספוטיפיי שכולל פלייליסט שהורכב מכל האמנים שבחרתם.

בצ'אט תוכלו לבחור כמה אמנים שרק תרצו, אחר כך תקבלו לינק שמוביל לפלייליסט שנוצר במיוחד עבורכם. הלינק הזה הוא עמוד פלייליסט בספוטיפיי שבו אתם יכולים לראות את השמות, לבחור האם לשמור אותו או להמשיך ולפתוח פלייליסטים חדשים. עוד יודע הרובוט למצוא שירים מאמנים אחרים שאולי תאהבו. השימוש בצ'אט נוח ופשוט והוא כמובן בחינם לחלוטין. עוד מתאים השירות גם למשתמשי ספוטיפיי בגרסה החינמית, כך שכולם יכולים להנות ממנו. כדי להשתמש בצ'אט בוט, לחצו כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully