וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורפת את הקלפים: הוט משיקה חבילה חדשה הכוללת גלישה בחו"ל

23.5.2018 / 11:17

אחרי שאקספון השיקה את מותג we4g, החלו חברות הסלולר השונות לצאת במבצעים שמטיבים עם הלקוחות. כשחשבנו שהחברות מיצו את המבצעים וקבעו רף חדש של מחירים, הגיעה חברת הוט מובייל והשיקה מבצע חדש הכולל גם גלישה בחו"ל במחיר אטרקטיבי

אם חשבנו שיעבור שבוע ולא נשמע על חבילת סלולר חדשה, אז כנראה שטעינו. אחרי שחברת אקספון השיקה את המותג we4g, חברות סלולר רבות כמו פרטנר, גולן טלקום, והוט, השיקו חבילות חדשות עם מחירים נמוכים ונפח גלישה גבוה במיוחד. כעת חברת הוט מובייל משיקה חבילה חדשה הכוללת שיחות וסמסים ללא הגבלה, 70 גיגה גלישה בישראל ו-2 גיגה גלישה בחו"ל ביעדים נבחרים תמורת 49 שקלים.

מהוט נמסר כי שוק שירותי הנדידה לחו"ל מוערך במעל 500 מיליון שקלים בשנה והצרכן הישראלי משקיע מאות שקלים בחבילות ייעודיות לגלישה באינטרנט במהלך שהייתו בחו"ל, לטענתם, הוצאה שיכולה להסתכם באלפי שקלים בשנה. לפי נתוני הלמ"ס, ברבעון האחרון שהו כ-2.2 מיליון ישראלים ומדובר בעליה של 15 אחוזים לעומת התקופה המקבילה אשתקד. בהוט מסרו כי השיקו את החבילה בעקבות מחקר שערכו ובדקו את הרגלי הגלישה של לקוחות ישראלים במהלך שהייה בחו"ל. החבילה זמינה ב-35 יעדים בין היעדים ניתן למצוא את: ארצות הברית, בריטניה, הונג קונג, סין, יוון, פורטוגל, קפריסין, צרפת, יפן, שוויץ ועוד. רשימת היעדים המלאה זמינה בתקנון החבילה.

המבצע החדש של הוטמובייל. צילום מסך, צילום מסך
החבילה החדשה של הוט מובייל./צילום מסך, צילום מסך

לקוחות שיצטרפו אל התוכנית, ייהנו מנפח הגלישה בחו"ל ללא צורך בהתקשרות עם מוקד השירות. המחיר לדקת שיחה או שליחת סמס לישראל ודקה בינלאומית (שיחות בתוך מדינת היעד או אל מדינות אחרות), במסגרת התוכנית יעלו 89 אגורות בלבד. לרגל ההשקה, התוכנית זמינה במבצע של 49 שקלים בלבד לחודש למשך שנה ובתקופת ההשקה, יוכלו הלקוחות הקיימים לעבור אל התוכנית ללא חיוב נוסף, דרך האפליקציה או דרך מוקדי השירות. המבצע החדש לא משתלם עבור כולם אלא רק לנוסעים המתמידים או לכל הפחות, אלו שטסים לפחות שלוש פעמים בשנה לחו"ל. חבילת 2 גיגה יכולה להגיע למחיר של עד 180 שקלים, בנוסף הוט מובייל מציעה דקת שיחה במחיר יחסית נמוך של 89 אגורות, מבלי לרכוש "בנק שיחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully