וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכנים? כל מה שאפל צפויה להכריז עליו בכנס המפתחים הקרוב

24.5.2018 / 8:00

מדי שנה מקיימת אפל בחודש יוני את כנס המפתחים. במלהכו החברה חושפת את הגרסאות החדשות לאייפון ולכל מוצרי החברה. השנה, אפל תשיק את iOS 12, הגרסה החדשה למכשירי האייפון והאייפד ולצד מערכות ההפעלה, עשויה לחשוף גם מוצרים חדשים

עריכה: נועה לוי

חברת אפל החלה לשלוח הזמנות לכנס המפתחים השנתי שלה שהשנה, יפתח ב-4.6 ויימשך עד ה-8.6. האירוע לא תקיים במטה אפל החדש אלא באולם בסאן חוזה שבקליפורניה. הכנס מיועד למפתחים ובמהלכו תעביר החברה סמינרים והדרכות למפתחים בני המזל שהצליחו לרכוש כרטיסים לאירוע. עם זאת, ביום הראשון, כלומר ב-4.6, החברה תקיים מסיבת עיתונאים שבה תכריז על מערכת ההפעלה החדשה iOS 12 ולצידה גם ככל הנראה על מערכת ההפעלה למחשבים החדשה ואולי עשויה להציג גם אייפון חדש.

על פי השמועות, נראה ש-iOS 12 לא תציע שדרוג משמעותי, לפחות לא כזה הנראה לעין. על פי הדיווחים ברשת, אפל תתמקד השנה בעיקר ביציבות מערכת ההפעלה, החברה כמובן עשויה לחשוף אנימוג'ים חדשים, תמיכה אנכית לזיהוי הפנים הנמצא באייפון 10, בקרת הורים משודרגת ואולי הוספת אנימוג'י ל-facetime. עוד דווח כי החברה צפויה להתמקד בעיקר ביציבות ומהירות מערכת ההפעלה, שני דברים שאפל לא הצטיינה בהם בגרסה האחרונה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

ייתכן גם כי אפל תכריז על אייפד פרו חדש, על פי הדיווחים הוא יגיע בעיצוב זהה לאייפון 10, כלומר נטול שוליים כמעט לחלוטין וללא כפתור בית, שאותו יחליף אמצעי זיהוי הביומטרי של אפל, ה-Face ID שנחשף באייפון 10. עוד עשויה לחשוף אפל מערכת הפעלה חדשה למחשבי החברה, מערכת הפעלה חדשה לשעון החכם, האפל Watch, מערכת הפעלה חדשה למכשירי האפל TV ועוד. הגרסאות הסופיות, יהיו זמינות רק במהלך ספטמבר ואילו ההכרזות האלו נועדו להכין את המפתחים לקראת מערכת ההפעלה הבאה.

כנס המפתחים של אפל 2018. צילום מסך, צילום מסך
האם אפל תשים דגש על ביצועים ויציבות מאשר על עיצוב חדש?/צילום מסך, צילום מסך

אחת מהשמועות המעניינות ביותר, במיוחד לאלו שרוצים לרכוש אייפון מבלי לקרוע את הכיס, היא על האייפון SE 2. על פי הדיווחים, אפל עשויה להכריז עליו כבר במהלך כנס המפתחים ולא תחכה לספטמבר. האייפון עשוי להגיע עם מסך בגודל 5 אינץ', נטול שוליים כמעט לחלוטין והוא יהיה מעין הכלאה של האייפון 5S והאייפון 10. עוד עולה מהשמועות כי אפל עשויה להכריז על שדרוג לחומרת המחשבים הניידים, המקבוק פרו ואולי גם עדכון ל-iMac.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully