וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוח חדש חושף: אפל ידעה כי האייפון 6 עשוי להתעקם אך לא עשתה דבר

27.5.2018 / 12:26

בימים שאחרי ההשקה של האייפון 6, משתמשים רבים דיווחו ברשת על כך שהמכשיר מתעקם בכיס שלהם. אפל בתגובה סירה להודות שידעה על התקלה והאשימה את המשתמשים, אך מסמכים חדשים שדלפו, טוענים כי החברה ידעה על התקלה ולא עשתה דבר

לפני ארבע שנים הוכרז האייפון 6 והביא עמו ריענון משמעותי לסדרת האיייפונים של אפל. לצד העיצוב החדש, האייפון 6 היה הראשון שהושק עם מסך גדול יותר ולצדו הושקה גרסה נוספת: גרסת הפלוס. צרכנים רבים התנפלו על צמד המכשירים ובמהרה גם החלו להופיע דיווחים ברשת על תופעת ה-Bendgate, על כך שהאייפון מתעקם. הדיווחים הגיעו מכל העולם והמשתמשים התלוננו כי האייפון פשוט מתעקם בכיס. באפל מנגד טענו כי מדובר בבעיה של הצרכנים, שכן הם השתמשו באייפון לא בצורה תקינה והדבר גרם לסמארטפון להתעקם. אך כעת, מסמכים חדשים שפורסמו ברשת, חושפים כי החברה ידעה כי למכשירים נטייה להתעקם בקלות, לעומת הדגמים הקודמים.

אייפון 6 פלוס מתקפל. יוטיוב, צילום מסך
מתוך הסרטון הויראלי שמדגים כיפוף של האייפון 6 פלוס/צילום מסך, יוטיוב

המסמכים נחשפו על ידי השופטת לוסי קו, כחלק ממאבק משפטי מתמשך נגד אפל בנוגע לתקלות במסך שנגרמו לטענת התביעה, כתוצאה מהכיפוף של האייפון. עוד עולה כי מבדיקות שערכה החברה, האייפון 6 יכול להתעקם בקלות של פי 3.3 יותר מהאייפון 5S בעוד שהאייפון 6 פלוס, יכול להתעקם בקלות של פי 7.2. עוד עולה מהמסמכים כי פס היצור עבר שינויים לאחר שהתופעה החלה לקרות וכי אפל דאגה רק אחר כך לחזק את האזור הבעייתי במכשירי האייפון. למרות כל הטענות והשינויים של אפל, היא עדיין סירבה להודות כי ידעה על הבעיות עוד קודם.

אפל בתגובה למקרים בחודשי ההשקה, טענה כי מדובר בתקלה נדירה מאוד ושהאייפון 6 הוא המכשיר שעבר הכי הרבה בדיקות אי פעם. כדי להדגיש את זה, הזמינה החברה מדיות שונות לבקר במשרדים כדי שיוכלו להיחשף ולראות את כל הבדיקות והמבחנים שמבצעת אפל לפני שהם מגיעים לפס הייצור. עם זאת, למרות המראה שניסתה לשדר כי הכל תקין, משתמשים המשיכו לדווח על התקלה ואף מכשירים רבים הושבתו בעקבותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully