וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נולד בלי ידיים": ערך הויקיפדיה של שוער ליברפול נחסם

27.5.2018 / 11:34

אמש ניצחה ריאל מדריד את ליברפול, בעקבות שתי טעויות קריטיות של לוריס קריוס, שוער ליברפול. בעוד שבכה בסוף המשחק והתנצל בפני האהודים, נראה שזה לא סיפק אותם והם בתגובה, יצאו למתקפה ברשתות החברתיות, מה שהוביל לחסימת הערך של קריוס בויקיפדיה

לוריס קאריוס, כדורגלן גרמני המשחק בעמדת השוער בליברפול. השוער פח הזה עשה טעות מפגרת בגמר ליגת האלופות. הוא לא יודע להיות שוער והיה עדיף להעמיד את עידו לוי בשער במקומו". אמש ניצחה ריאל מדריד את ליברפול, בתום גמר סוער של ליגת האלופות. בעקבות טעויות של לוריס קאריוס, הפסידה ליברפול לריאל מדריד, מה שגרם לאוהדים להוציא את זעמם, בין היתר ברשת. החל מאמש, קריוס ספג מתקפות ברשתות החברתיות, בטוויטר, באינסטגרם הפרטי שלו ובויקיפדיה שכבר הכריזה על מותו.

כאמור אמש ניצחה ריאל מדריד 3:1 את ליברפול, בתום גמר סוער של ליגת האלופות. ליברפול זכו בפעם השלישית ברצף וה-13 בתולדותיהם, בתואר החשוב מכולם. במשחק הגמר היה הכל: פציעות רציניות, שערים שעוררו תדהמה בעקבות טעויות קשות של לוריס קאריוס שוערה של ליברפול. את המשחק סיים רונלאדו כאשר לא הבקיע אף גול ואמר: "היה נהדר לשחק בריאל" והצליח לגרום לכולם לתהות למה התכוון כשאמר זאת. בסוף המשחק צעקו לעברו של קאריוס בבוז ומה שהיה במגרש, היה כולם לעומת מה שקרה ברשתות החברתיות ובמיוחד בויקיפדיה.

לוריס קריוס ויקיפדיה. צילום מסך, צילום מסך
"אפס גרמני המשחק בעמדת השוער"./צילום מסך, צילום מסך

"לוריס קאריוס" הוא כדורגלן גרמני המשחק בעמדת השוער בליברפול. השוער פח הזה עשה טעות מפגרת בגמר ליגת האלופות. הוא לא יודע להיות שוער והיה עדיף להעמיד את עידו לוי בשער במקומו. אם עידו לוי היה משחק הוא היה עוצר הכל", זו אחת מהעריכות בויקיפדיה שביצעו לערך של קאריוס. עוד כתבו "הוא אפס גרמני המשחק בעמדת השוער בקבוצות ליברפול", "מדובר באפס מקצועי וקשה שאפילו בנזמה הבקיע לו" ו-"שוער פח אשפה זבל שבזבלים שני גולים בגללך יזבל עופות".

לויס קריוס ויקיפדיה. צילום מסך, צילום מסך
מתקפת שיימינג ברשתות החברתיות על לוריס קריוס, שוער ליברפול./צילום מסך, צילום מסך

בערך בספרדית עוד כתבו "הוא נולד בלי ידיים". בעקבות המתקפה הזאת בויקיפדיה, הערך של קאריוס נחסם לשינויים אבל המקרה שאירע אמש בויקיפדיה, צריך ללמד אותנו, המשתמשים ששואבים את המידע מהאנציקלופדיה האינטרנטית הגדולה בעולם, את הקלות שבה ניתן לערוך, להוסיף או להחסיר מידע מערכים שנמצאים שם. ייתכן גם כי אולי ערך שפחות פופולרי כמו קאריוס, נערך מבלי שאנחנו יודעים וכיום ויקיפדיה, כולל מידע שקרי בתור הערכים, מה שאומר שכולנו צריכים לבדוק היטב את המידע שם, במידה ואתם מחליטים להסתמך עליו כמקור אמין.

למעשה, כל אחד יכול לערוך ולפתוח תכנים בויקיפדיה, גם אתם יכולים לפתוח ערך על עצמכם, אך סביר להניח שאחרי זמן קצר, יוסר במידה והוא לא רלוונטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully