וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירות פיצות ופרסים: כך צופים במשחקי המונדיאל בחברות היי-טק

14.6.2018 / 10:32

חברות הייטק בישראל ידועות במשכורות הגבוהות ובתנאים המפנקים וגם השנה זה לא השתנה. החברות דאגו לתנאים מפנקים גם במונדיאל ואורגנו צפייה משותפת לעובדים במשרד עם הקרנה על גבי מסך ענק, פיצות, בירות ועוד שלל פינוקים

חברות ההיי-טק ידועות בתור החברות עם המשכורות הגבוהות שיש בשוק, לצד התנאים המפנקים ביותר. המונדיאל מתקרב אלינו בצעדי ענק ובו יצפו מאות אלפי ישראלים, לרבות עובדי חברות ההיי-טק שבמיוחד בשבילם, החברות דאגו לתנאי צפיה מפנקים שיגרמו להם להרגיש כאילו הם ממש שם על הדשא ברוסיה.

בחברת לייבפרסון המפתחת פלטפורמת צ'אטבוטים לפתרונות תקשורת דיגיטליים, תחל לקשט את משרדי החברה בכדורים ובדגלים בכל הקומות. העובדים ימצאו לוח שידורים של המשחקים המבוקשים שיתקיימו בשעות העבודה ובנוסף תתקיים תחרות נושאת פרסים בין העובדים על תוצאות המשחקים.

בחברת Jfrog יתחילו את הפעילות כבר במשחק המונדיאל הראשון. מארז בירות ופיצוחים יינתנו לעידוד קמפיין חבר מביא חבר. במקביל, תיערך תחרות הימורים צנועה בקרב העובדים, כאשר הזוכה יבחר לאן לתרום את הכסף שנאסף והחברה מכפילה את הסכום.

בחברת וייבר יהנו העובדים במסגרת המונדיאל לטיול בן 3 ימים לסרדיניה, בו יוקרנו המשחקים, כאשר בהמשך יתקיימו הקרנות במשרדי החברה כולל בירות נשנושים ורוח קרב בין אוהדי הנבחרות השונות. לוייבר קשר עמוק עם עולם הספורט מכוח שיתוף פעולה עם קבוצת הכדורגל של ברצלונה, גולדן סטייט ואולימפיק מרסיי. וייבר גם מקיימת פעילויות מיוחדות באפליקציה שלה לקראת המונדיאל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
עובדי וייבר נערכים למונדיאל. שי לביא, מערכת וואלה! NEWS
עובדי וייבר נערכים לצפייה במונדיאל/מערכת וואלה! NEWS, שי לביא

בחברת הסייבר פורסקאוט (ForeScout) המעסיקה 200 עובדות ועובדים במרכז הפיתוח ברמת החייל ת"א, יארגנו צפייה משותפת בחלק מהמשחקים במשרדיהם החדשים (שיפצו קומה נוספת לאחרונה), עם בירות וכיבוד. בכל משחק בו יצפו במשותף יתקיים טוטו מונדיאל, וכך גם לגבי הקבוצה שתנצח במשחק הגמר. הזוכים ייהנו משישיות בירה ומתלושי אמזון (AWS) השימושיים לאנשי פיתוח.

ווסטרן דיגיטל ומארוול יערכו אירועים דומים בכפר סבא ופתח תקווה, בהתאמה. עוד בחברת מארוול ניתן יהיה לצפות בכל המשחקים של המונדיאל בחללים מרכזיים שבשני סניפי החברה, אשר יקושטו באווירת המשחקים. ממשחקי שמינית הגמר, החברה תוסיף להביא גם בירות ונשנושים מתאימים לאווירה.

אלביט מערכות תקיים הקרנה לעובדים של משחק הגמר בזאפה חיפה, כמובן בליווי בירות, שתיה קלה, נשנושים וכל מה שמתאים לצפייה במשחק המונדיאל.

עובדי מטריקס צופים במונדיאל. יח"צ מטריקס,
עובדי חברת מטריקס צופים במשחק/יח"צ מטריקס

מטריקס תקרין את שני חצאי הגמר של המונדיאל - ב-10.7 בחצי הגמר הראשון תתקיים הקרנה המיועדת ללקוחות החברה ולשותפים וב-11.7 הקרנה לעובדי החברה. שני האירועים יתקיימו על גג משרדי החברה בהרצליה וילוו באוכל טוב המתאים לאירועי ספורט, בירות, שתייה קלה ואביזרי עידוד שיגרמו לצופים להרגיש הכי קרוב שניתן למשחק ולשחקנים.

Elsight הישראלית, חברה המפתחת פתרונות טכנולוגיים להעברת דאטה ווידאו באופן מאובטח, תקרין במשרדיה לכל העובדים את המשחק של נבחרת גרמניה נגד נבחרת מקסיקו בשלב הבתים. ברוח האירוע החשוב והתרבות של שתי המדינות, ייהנו העובדים מאוכל ושתייה מהמטבחים העשירים של שתי הנבחרות - נקניקיות, נאצ'וס מקסיקניים, הרבה בירות והכי חשוב - אווירת מונדיאל מיוחדת.

אלסייט צופים במונדיאל. יח"צ אלסייט,
מחכים למונדיאל במשרדי חברת אלסייט/יח"צ אלסייט

במרכז הפיתוח של ענקית הטכנולוגיה הפיננסית Intuit יקרינו לעובדים את חצי הגמר והגמר. בהקרנה של המשחקים צוות העובדים ייהנה משלל פינוקים כמו בירות, חטיפים, שתייה קלה וקינוחים. בין צוות העובדים נערוך תחרות והשלושה שיצליחו לנחש את הקבוצה המנצחת ואת הניקוד המדויק ביותר יזכו באוזניות AirPods

בחברת BioCatch, חברת סייבר המתמחה בזהות התנהגותית יקרינו את כל משחקי המונדיאל בלייב, כאשר הקרנות מיוחדות בימי חמישי בזמן ה-"האפי האוור" השבועי, בהם מלבד הקרנת המונדיאל כל העובדים ייהנו מבירות, שתייה קלה, פיצות וארטיקים לקינוח.

חברת VONAGE, ספקית מובילה של שירותי תקשורת מבוססי ענן המחזיקה מרכז פיתוח בישראל, תערוך לעובדיה תחרות ניחושים. בנוסף יוקרנו כל המשחקים במטבח, כאשר המשחקים המרכזיים והחשובים יאורגנו להקרנה מיוחדת בפאטיו של החברה עם כיבוד ובירות.

עובדי VONAGE צופים במונדיאל. VONAGE,
עובדי VONAGE צופים במשחק/VONAGE

עובדי חברת AT&T, המעסיקה בישראל מאות עובדים במרכז הפיתוח, שכרה בר בגן העיר במיוחד עבור האירוע, קישטה את המקום בדגלים ובבלונים ממותגים ואפילו הכינה במיוחד כוסות בירה ממותגות עם לוגו החברה. כל עובד של החברה רשאי היה להביא אדם נוסף, וכמובן שאלכוהול, בירות, נשנושים ושלל פינוקים הוגשו כל הערב בחינם. העובדים עצמם בחרו את המשחק ולמקום הגיעו יותר מ-300 אנשים. כלומר, בנוסף לעובדי החברה, פונקו גם החברים שלהם אוהדי הכדורגל.

עובדי AT&T רואים את המונדיאל. יח"צ AT&T,
AT&T קישטה בר בגן העיר במיוחד עבור שידורי המונדיאל/יח"צ AT&T

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully