וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהירות! אפליקציה מזוייפת של מיה קליפה מופצת ברשת והיא יכולה להרוס את הסמארטפון

13.6.2018 / 9:46

"האפליקציה הרשמית של מיה קליפה. הורידו אותה עכשיו כל עוד היא בחינם". בטוויטר מופצת הודעה שמגיעה כביכול מהחשבון הרשמי של מיה קליפה על אפליקציה חדשה של כוכבת הפורנו לשעבר. אך מדובר בכלל בוירוס שיכול להשתלט לכם על הסמארטפון

"המשחק של מיה קליפה זמין להורדה עכשיו באנדרואיד! הורידו את האפליקציה כל עוד היא בחינם". ההודעה הזאת שוטפת את הטוויטר ובה מופץ לינק להורדת אפליקציה שהיא כביכול, אפליקציה של כוכבת לשעבר הפורנו מיה קליפה. השתלטות על מכשירי אנדרואיד זו משימה יחסית קלה; אנדרואיד בשונה מה-Ios זו מערכת הפעלה פתוחה, כלומר אתם יכולים לעשות איזה שינויים במערכת שאתם רוצים וגם ניתן להתקין אפליקציות חיצוניות, כאלו שלא מופיעות בחנות האפליקציות. אם תתקינו את האפליקציה, במקרה הטוב יופיעו פרסומות ובמקרה הרע יוכלו לגנוב מכם את כל הפרטים.

על פי הדיווחים של לוקס סטפנקו, חוקר בחברת האבטחה ESET, מעל 2,000 אנשים הורידו את האפליקציה ונפגעו. את האפליקציה מפרסם חשבון בטוויטר שמתחזה למיה קליפה ומנסה לגרום לכם להוריד את אותה האפליקציה. "תורידו את האפליקציה כל עוד היא בחינם". אז אם ציפיתם להוריד את האפליקציה של מיה קליפה, תאלצו לגלות שמדובר כאמור בוירוס. למיה קליפה כוכבת הפורנו לשעבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

איך מגנים על הסמארטפון מאפליקציות כאלו?

אסור להוריד אפליקציות שהן לא מחנות האפליקציות הרשמית, ה-Play!. גם שם, למרות המאמץ המתמשך של גוגל להסיר את האפליקציות הזדוניות, מסתתרות לא מעט אפליקציות שידאגו להציף את הסמארטפון שלכם בפרסומות. כדי להתקין אפליקציות כאלו, אתם תצטרכו לאשר למערכת ההפעלה להתקין אפליקציות מצד שלישי, לכן היכנסו להגדרות, אבטחה ואחר כך בתפריט שיפתח וודאו ש-"מקורות זרים" כבויה. עוד מומלץ לבדוק כשאתם מורידים אפליקציות מהחנות הרשמית, לדירוג, לתגובות של המשתמשים ולכמות ההורדות. דירוג נמוך ותגובות של המשתמשים יכולים לשפוך אור על האפליקציה ואם מדובר בוירוס, ייתכן ואחד המשתמשים כבר דיווח בתגובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully