וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא יודע אם זה מונדיאל או לחפש את אפי": ברשת צוחקים על שידור המונדיאל

17.6.2018 / 7:44

אחרי שהתגאתה באיכות השידור הגבוהה שבה יצפו אזרחי ישראל במונדיאל,, מיד עם פתיחת השידורים הועלו טענות רבות על כך שהמונדיאל מצולם בזווית רחוקה. בתאגיד התייחסו לטענות והבטיחו שיעבדו על פתרון מהיר. בינתיים ברשת צוחקים על זוויות הצילום הרחוקות של המשחקים

בשבוע שעבר נפתחה תחרות גביע העולם, "המונדיאל" שתארך במשך חודש שלם. במהלך החודש, צפויים לצפות במשחקים מאות אלפי ישראלים שיבלו שעות מול מסכי הטלוויזיות. בתאגיד השידור "כאן" התגאו לפני פתיחת התחרות על כך שהשידור יועבר ברזולוציית 4K, הרזולוציה הגבוהה ביותר שתעניק לצופים הרגשה שתביא את המשחק אליהם הביתה. כנראה שהרזולוציה הגבוהה לא ממש עזרה לישראלים ועם תחילת השידורים, צופים רבים התלוננו על כך שלא ניתן לראות את המונדיאל כמו שצריך מכיוון שזוויות הצילום רחוקות במיוחד.

מדובר במבוכה גדולה לתאגיד שרכש זכויות צילום מחברה העושה שימוש במצלמות הרחוקות יותר ולא במצלמות הקרובות למגרש, בשונה מהשידור בעולם. "אנחנו בבדיקה מול החברה שמצלמת את המונדיאל ומפיצה את השידורים לגבי מה ניתן לעשות", טענו אמש (שבת) בתאגיד השידור והבטיחו שהדבר יטופל. עוד טענו כי המצלמה שדרכה הועבר השידור דרך "כאן 11" מיועדת לטכנולוגיית 4K, רזולוציה גבוהה, בעוד שהרוב המוחלט של הצופים עדיין רואה את המשחקים ב-HD בלבד. התאגיד העביר תלונה רשמית לגוף שמצלם ומפיץ את שידורי המונדיאל לעולם, ומסרו גם כי הם פועלים לכך שצופי HD יצפו בשידור מזוויות אחרות וטובות יותר.

עוד באותו נושא

תזילו ריר: ככה רואים את המונדיאל בחברות ההייטק

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully