וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי פרשנויות ומ-7 זוויות שונות: כך תוכלו לצפות במונדיאל ולהרגיש כאילו אתם במגרש

17.6.2018 / 12:37

ביום חמישי החלו משחקי המונדיאל ומאות אלפי ישראלים ישבו שעות מול מסכי הטלוויזיה. בישראל התגאו באיכות השידור הגבוהה אך נראה שהיא באה בחשבון על זווית הצפייה שהייתה רחוקה. כך תוכלו לראות את המונדיאל בלי פרשנויות ומ-7 זוויות שונות, מכל מקום ובכל מקום

בטקס חגיגי ואחרי ציפייה גדולה, המונדיאל נפתח ביום חמישי האחרון ובו צפו מאות אלפי ישראלים שישבו מול המסך במשך שעות רבות. לפני שידורי המונדיאל, בתאגיד השידור "כאן" התגאו בשידור המונדיאל ברזולוציה הגבוהה של 4K וציינו כי ישראל היא בין המדינות היחידות שתזכה לצפות באיכות כה גבוהה. מדובר ברזולוציה שבאמצעות מסך תומך, תאפשר לכם לצפות במשחק ולהרגיש כאילו אתם במגרש. למרות ההבטחות על האיכויות הגבוהות, הישראלים התאכזבו כשגילו שהם רואים את המונדיאל ממצלמות מרוחקות ולא מצליחים באמת לראות את המונדיאל כמו שצריך. בתגובה תאגיד השידור הוציא הבהרה שמי שאשם זו חברה שהתאגיד רוכש ממנה את זכויות השידור והוסיפה כי היא עובדת על פתרון. למרות התלונות הרבות, יש מגוון רחב של פתרונות שישדרגו לכם את איכות הצפייה במונדיאל, ללא תקיעות ומזוויות צילום מצוינות שתרגישו שאתם ממש על המגרש ברוסיה.

התאגיד מפעיל נגן בשפה האנגלית, כלומר בלי פרשנויות בכלל ומאפשר צפייה ממגוון רחב של זוויות. כל מה שצריך לעשות זה להיכנס אל האתר של כאן, ללחוץ על הבאנר הירוק שמציג את המשחקים בעמוד הראשי ואז תועברו לנגן באנגלית. מכאן נמסר: "כאן מנגישים את שידורי המונדיאל במגוון שפות לנוחיות אזרחי המדינה וחובבי הספורט: עברית, ערבית ואנגלית. השידור בעברית מועבר גם באיכות 4K וניתן לצפות בו דרך האתר. השידור באנגלית מתבצע על גבי נגן ייחודי שמאפשר בזמן המשחק לשנות את זווית הצילום ואף לעבור למסך מפוצל שמאפשר לראות את כל הזוויות יחד וגם במהלך אירועים חשובים לבחור מצלמה ולראות את האירוע ממגוון זוויות". עוד מסרו בתאגיד כי במידה ורוחב הפס לא יכול לספק איכות צפייה מקסימלית, האיכות תרד עד שיהיה ניתן לצפות בשידור ישיר ללא תקיעות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אפליקציה כאן. צילום מסך, צילום מסך
האפליקציה של כאן בראש טבלת ההורדות./צילום מסך, צילום מסך

לצפות במשחק מהסמארטפון או מהאתר במחשב

בתאגיד השקיעו לא מעט באפליקציה שבאמצעותה תוכלו לצפות במונדיאל. האפליקציה הפכה לפופולרית בימים האחרונים אף על פי שבתאגיד לא העניקו לה את הפרסום הראוי. היא זמינה להורדה בחינם עבור מכשירי ה-iOS והאנדרואיד. היא מאפשרת צפייה בנתונים על משחקי המונדיאל, סטטיסטיקות, תוצאות של משחקים וכמובן - צפייה במונדיאל. באמצעותה תוכלו לצפות במונדיאל מכל מקום כל עוד אתם בגבולות ישראל ומכל סמארטפון. עוד תוכלו לבחור את זוויות הצפייה המועדפת עליכם מתוך 7 זוויות שונות. האפליקציה מציעה נגן זהה לנגן שיש באתר של כאן. הנגן במחשב מאפשר לכם לקפוץ לנקודות חשובות במשחק ולצפות בנקודות שוב, עוד מאפשר הנגן במחשב צפייה במהלכי משחק, אפשרות לצפות בסטטיסטיקות של הקבצה, גישה מהירה אל השחקנים המצטיינים ועוד. מבדיקה שלנו, הנגן לא עובד בצורה מיטבית בדפדפן כרום, לכן השתמשו בדפדפן המובנה בין אם זה ספארי או EDGE.

כאן אפליקציה. צילום מסך, צילום מסך
"האפליקציה של כאן לסמארטפון תאפשר לכם לצפות מכמה זוויות שונות"./צילום מסך, צילום מסך

לחבר את המחשב לטלוויזיה

כל מחשב שיוצר בשנים האחרונות מגיע עם חיבור מסוג HDMI, חיבור שבאמצעותו אתם מחברים את הממיר אל הטלוויזיה. הודות לנגן המצוין של תאגיד השידור, אתם יכולים לחבר את המחשב הנייד שלכם אל הטלוויזיה באמצעות כבל HDMI ואם אתם לא רוצים להסתבך עם החוטים, פשוט נתקו את הכבל של הממיר שלכם וחברו אותו במקום אל המחשב הנייד. כעת תוכלו להיכנס לדפדפן, אל האתר של כאן ולשדר את המשחק אל הטלוויזיה ולצפות מכמה זוויות שונות ולשדרג את חווית הצפייה בצורה משמעותית.

הנגן של כאן. צילום מסך, צילום מסך
"הנגן של כאן יאפשר לכם צפיה מכמה זויוות שונות, סטטיסטיקות ועוד"./צילום מסך, צילום מסך

יש לכם טלוויזיה חכמה? הרווחתם

האפליקציה של "כאן" זמינה בחנות האפליקציות של סמסונג, כך שאם יש לכם טלוויזיה חכמה של סמסונג אתם יכולים להוריד את האפליקציה ולצפות ישירות ממנה. האפליקציה מאפשרת בחירה של זוויות הצילום, בדיוק כמו באפליקציה או בדפדפן. במידה ויש לכם טלוויזיה של LG, תאלצו להמתין. כרגע האפליקציה צפויה להיות זמינה רק ביום שלישי ואחר כך, תוכלו גם לצפות ישירות ממנה.

במידה ואין לכם טלוויזיה של סמסונג או LG אך כן יש לכם טלוויזיה חכמה, אתם יכולים לצפות במונדיאל ישירות מהדפדפן. כמעט לכל הטלוויזיות שנמכרות כיום יש דפדפן מובנה וכאן מאפשרת צפייה במונדיאל דרך אתר האינטרנט. כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק להיכנס אל האתר של כאן ולצפות ישירות מהדפדפן במקום מהאפליקציה.

לשדר את המשחק דרך הסמארטפון ישירות לטלוויזיה

יש ברשותכם ממיר מבוסס אנדרואיד כמו של פרטנר, ה-Mi Box הפופולרי שנמכר בין היתר על ידי סלקום, הממיר של סטינג, ChromeCast או לחילופין טלוויזיה מבוססת אנדרואיד TV? בכולם תוכלו לבצע הזרמת תכנים הנקראת "CAST". ניתן להזרים תכנים מהסמארטפון שלכם, בין אם הוא אייפון או אנדרואיד ישירות אל הטלוויזיה. עוד תוכלו להזרים תכנים ישירות מדפדפן הכרום שלכם. כל מה שצריך זה רק שתהיו מחוברים לאותה הרשת. במידה ואתם משתמשים באייפון, הורידו את האפליקציה של גוגל הנקראת Google Home שבאמצעותה תוכלו לבצע את החיבור הראשוני בין האייפון אל הממיר או הטלוויזיה. אחר כך כל מה שתצטרכו לעשות זה רק להיכנס אל האפליקציה של כאן וללחוץ על הלוגו של טלוויזיה חצויה שבצידה השמאלי שלושה פסים של רשת אלחוטית. זה האייקון של ה-Cast שבאמצעותו תוכלו להעביר את השידור מהדפדפן או מהאפליקציה ישירות אל הטלוויזיה.

במידה ויש לכם Apple TV ואתם משתמשים באייפון או שיש ברשותכם מק, תוכלו באמצעותם לבצע את השידור. חפשו את האייקון של טלוויזיה שעליה נמצא משולש. באמצעות האייקון, תוכלו לשדר את הוידאו אל ה-Apple TV ולצפות במונדיאל או בכל תוכן אחר, גם בטלווזיה.

שידור אפליקציה כאן לטלוויזיה. צילום מסך, צילום מסך
חפשו את האייקון שבצד ימין למעלה. באייפון זו טלוויזיה עם משולש מתחתיה ובאנדרואיד זו טלוויזיה עם שלושה קווי קליטה./צילום מסך, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully