וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השירות הישראלי שישדרג לכם את ספוטיפיי ודיזר

20.6.2018 / 8:58

מינויים בשירות סטרימינג ורוצים לעבור לספוטיפי או כל שירות אחר? אתר ישראלי יעביר את הפלייליסטים שלכם מיוטיוב או כל שירות אחר בלחיצת כפתור. עוד בעתיד יוכל להמליץ על איזה שירות סטרימינג מתאים לכם בהתבסס על העדפות האזנה שלכם

עריכת וידאו:ניר חן

לפני כמה שבועות דיווחנו על אתר שיאפשר בלחיצת כפתור לעבור מכל שירות סטרימינג אל שירות חדש. כך לדוגמה, תוכלו לנצל בכמה שירותים את חודש הניסיון או לבחון את כולם, עד שתגיעו לשירות הטוב ביותר. האתר שהמלצנו עליו, היה זמין בגרסה חינמית ובגרסה בתשלום. צמד מפתחים ישראלים פיתחו פלטפורמה חדשה בשם Tune My Music שמעבר להעתקת השירים בחינם לגמרי מהיוטיוב או כל שירות סטרימינג אחר לשירות חדש, בעתיד האתר ימליץ איזה שירות סטרימינג טוב יותר עבורכם על ידי סריקת הספרייה הקיימת. "הצורך לבנות שרות כזה נבע מעבודת הנמלים והקושי לחפש כל שיר מחדש באופן ידני. האתר נבנה לפני שלושה חודשים והוא פותח לאור תסכול רב שנאלצתי להעתיק את כל רשימות ההשמעה מיוטיוב לשירות המוזיקה ספוטיפיי כשהושק בישראל. מצאתי את עצמי יושב שעות על גבי שעות ומחפש אלפי שירים באופן ידני. כבחור כמוני שמכור למוזיקה, זה עניין מתסכל למדי". אמר ניר שוורץ, שפיתח ביחד עם יובל זילברשטין את האתר.

אתר ישראלי לספוטיפיי ודיזר tune my music. צילום מסך, צילום מסך
"תומך במרבית משירותי המוזיקה ובאמצעות סריקת הספריה הקיימת, תוכלו לדעת איזה שירות מומלץ עבורכם"./צילום מסך, צילום מסך

שירות הסטרימינג הראשון שהושק בישראל מצד החברות הבינלאומיות, הינו השירות של אפל. לצערנו, עד היום האפליקציה אינה מתפקדת כראוי בפלטפורמת האנדרואיד ומשתמשים רבים שכבר נרשמו ומשתמשים בפלטפורמה, עומדים בפני בעיה של העתקת כל ספריית המוזיקה אל שירות חדש. כך המשתמשים האלו "כלואים" בשירות הסטרימינג שבו הם נמצאים ורבים מעדיפים לוותר על תהליך העתקת התכנים. בזכות האתר הישראלי, תוכלו להעתיק את כל ספריית המוזיקה שלכם אל כל שירות אחר והחשוב מכל - בחינם.

עוד בנושא:

עשרה דברים שכל משתמש ספוטיפיי חייב לדעת
ספוטיפיי, דיזר ואפל מיוזיק: בדקנו את שירותי הסטרימינג הפופולריים
הטיפ שכל משתמש ספוטיפיי חייב להכיר
מוזיקה בחינם: כך תשיגו ספוטיפיי, דיזר ואפל Music ללא תשלום

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

בניגוד לשירותים אחרים שכבר דיווחנו עליהם בעבר, האתר המדובר אינו דורש הרשמה מוקדמת, מוצע בחינם לגמרי ומתבסס על אלגוריתם חכם שיאפשר לכם לדעת -איזה שירות מוזיקה מומלץ לכם על ידי סריקת השירים הקיימים. עוד האתר מציע ממשק ידידותי ובאמצעות כמה לחיצות בודדות, תוכלו להעתיק את כל התוכן הקיים אל השירות החדש. האתר תומך בכל שירותי המוזיקה הפופולריים בישראל כמו ספוטיפיי, דיזר, אפל מיוזיק, Tidal ועבור אלו שמתגוררים בחו"ל, האתר תומך בשירותים שלא זמינים פה כמו Google Music, Pandora ואמזון מיוזיק.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק ובטלגרם.

ספוטיפיי. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
"מעתה תוכלו לעבור בין שירותי המוזיקה הפופולריים בלחיצת כפתור"./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully