וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוטיוב על הכוונת של פייסבוק: האפליקציה החדשה של אינסטגרם תגרום לכם להתמכר לסמארטפון

21.6.2018 / 10:42

בשנים האחרונות נראה שיוטיוב בנסיקה מתמדת ואילו כעת פייסבוק גם רוצה ליהנות מהחגיגה ומשיקה אפליקציה חדשה שתאפשר העלאת סרטונים באורך של שעה ותגרום לכם להתמכר לסמארטפון ולאפליקציה החדשה. האפליקציה זמינה כבר עכשיו להורדה

אינטסגרם מציגה את IGTV. צילום מסך
אינסטגרם מציגה שירות חדש לצפייה בתוכן/צילום מסך

תכירו את הפלטפורמה החדשה של אינסטגרם: IGTV. היא זמינה כבר עכשיו להורדה עבור מכשירי האייפון והאנדרואיד והיא תאפשר העלאה וצפייה של סרטונים ארוכים יותר ממה שהיה ניתן עד כה. או אם תרצו, סוג של יוטיוב אך צפייה בסרטונים אנכיים בלבד. עוד הכריזה אמש כי חצתה את מיליארד המשתמשים והיא בדרכה לרשת החברתית הפופולרית בעולם, אחרי שתביס את פייסבוק, הבעלים של אינסטגרם. לפני מספר שבועות דיווחנו כי אינסטגרם שוקלת להאריך את זמן סרטוני הוידאו לשעה שלמה. כעת הרשת החברתית משיקה פלטפורמה חדשה הנושאת את שמה Instagram TV לשיתוף תוכן וידאו ארוך.

עוד בנושא:

אינסטגרם מסמנת את המטרה הבאה: להביס את מיוזיקלי
הגמילה מאינסטגרם קרובה מתמיד: פרטים חדשים על הכלי לניהול זמנים
אינסטגרם מעדכנת את הסטורי ותאפשר שיתוף נוח יותר
"העדכון שכולם חיכו לו": אינסטגרם מוסיפה כפתור להשתקת החברים

האפליקציה תציג סרטונים מאנשים שאתם עוקבים אחריהם, ותציע לכם במקביל לראות תוכן המותאם אליכם מאנשים אחרים ברשת החברתית. קווין סיסטרום, מנכ"ל אינסטגרם, אמר כי האפליקציה תאפשר לאנשים לחפש ולצפות בתוכן באופן נוח וקל יותר מאפליקציות אחרות שדורשות חיפוש. מטרתם לאפשר לאנשים להשתמש באפליקציה בדומה לטלוויזיה ולהתחיל לראות תוכן בלחיצת כפתור. כשתיכנסו למסך הבית של האפליקציה, היא תתחיל לנגן תוכן באופן אוטומטי לחלוטין. כרגע מגבלת אורך הסרטונים עומדת על שעה, ובטווח הארוך אינסטגרם תציע ליוצרים לפרסם תוכן ללא הגבלת זמן.

אינסטגרם מציגה את IGTV. צילום מסך
האפליקציה החדשה של אינסטגרם לצפייה בתוכן - IGTV/צילום מסך

עוד בשורה משמחת היא שאינסטגרם בחרה שלא לשלב פרסומות באפליקציה, לפחות בזמן הקרוב. רגע לפני שאתם חוגגים, ציינה אינסטגרם כי בעתיד תעבוד על תכנית שיתוף רווחים עם היוצרים בפלטפורמה באמצעות פרסום. ללה פונס, יוצרת תוכן מזה זמן רב באינסטגרם ובעלת 25 מיליון עוקבים ברשת החברתית, אמרה כי תתחיל לעבוד על תכנית בישול שתתפרסם ב-IGTV, למרות שאינסטגרם טרם החליטה על שיטת תשלום. פונס טענה כי היא תמשיך לפעול במתכונת רגילה גם בערוץ היוטיוב שלה: "בחיים לא תוכלו לדעת מה יעבוד".

הצעד החדש של החברה מסמן מטרה על אחת מפלטפורמות התוכן הוותיקות ביותר בתחום - יוטיוב. הענקית מבית גוגל כבר בעלת קהל עצום של משתמשים, קהילה רחבה של יוצרי תוכן, שיטת תשלום שעובדת באופן טוב יחסית וכן אלגוריתמים מתוחכמים המנווטים צופים לתוכן שהם ככל הנראה ירצו לצפות בו. עוד יוטיוב כבר ביססה את מעמדה כפלטפורמה שנבנתה במטרה לשיתוף סרטוני וידאו, ולא רק כרטיסייה באפליקציה שאנשים רגילים לדפדף בה ברפרוף. אינסטגרם ניסתה לפנות לדרך שונה, כזאת שתאט את הרפרוף, ולכן העדיפה להשיק את IGTV כאפליקציה נפרדת ולא כחלק מהאפליקציה הראשית. לטענתם, זו דרך נוחה יותר עבור המשתמש לבחור באיזו פלטפורמה הוא רוצה להשתמש.

אינסטגרם מאפשרת שיתוף מחדש של סטוריז. אסור להשתמש
אינסטגרם אפשרה לאחרונה למשתמשים לפרסם מחדש צילומי סטורי בהם תויגו/אסור להשתמש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully