וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניהל יחסים אסורים בתוך החברה": מנכ"ל אינטל העולמית התפטר

21.6.2018 / 16:37

אחרי שכיהן כמנכ"ל אינטל העולמית במשך חמש שנים, הודיע היום בריאן קרזניץ על התפטרותו בעקבות קיום יחסים אסורים עם עובדת בחברה. בתקופת כהונתו הוביל לרכישת מובילאיי הישראלית בסכום של 15 מיליארד דולר. באינטל מינו למנכ"ל זמני את בוב סוואן שכיהן ככסמנכ"ל הכספים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"התפטר על רקע יחסים אסורים עם עובדת בחברה"./מערכת וואלה!, צילום מסך

"חקירה שנוהלה על ידי גורמים חיצוניים ופנימיים אישרה כי מנכ"ל אינטל בריאן קרזניץ הפר את האיסור של ניהול יחסים בתוך החברה. לאור הציפייה בחברה שכל המנהלים הבכירים והעובדים יכבדו את ערכי אינטל ויעמדו בקוד ההתנהלות של החברה, מועצת המנהלים קיבלה את התפטרותו של מר קרזניץ". הודיעה היום אינטל בהודעה לעיתונות שפורסמה באתר החברה.

בריאן קרזניץ, מנכ"ל אינטל לשעבר. אינטל, מערכת וואלה! NEWS
"כמחליף זמני מינה אינטל את בוב סוואן, שכיהן עד כה כסמנכ"ל כספים בחברה"./מערכת וואלה! NEWS, אינטל

כמחליף זמני, מינתה אינטל למנכ"ל זמני את בוב סוואן שכיהן עד כה בתפקיד סמנכ"ל כספים שכיהן בעברו גם כסמנכ"ל כספים באיביי. "מועצת המנהלים מאמינה מאוד באסטרטגיה של אינטל ואנו בטוחים ביכולתו של בוב להוביל את החברה בזמן שאנחנו עורכים חיפוש לאיתור המנכ"ל הבא", הודיעה אינטל בהודעה לעיתונות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

קרזניץ כיהן כמנכ"ל אינטל במשך חמש השנים האחרונות ובמהלכן הוביל את רכישת מובילאיי הישראלית על ידי אינטל בסכום של 15 מיליארד דולרים, את פיתוחה של הרשת הסלולרית בדור החמישי שעתידה להיות מושקת בשנים הקרובות ובין היתר, גם נאלץ להתמודד אל מול פרצת האבטחה של מעבדי אינטל שהפתרון לפרצה הוביל להאטת המחשבים ואת כישלון פיתוח המעבדים לסמארטפונים. כעת יחליף את מקומו סמנכ"ל הכספים של החברה, בוב סוואן, עד שימונה מנכ"ל קבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully