וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברת את השוק? הוט מציגה חבילות סלולר הכוללות שירות VOD

24.6.2018 / 15:55

שוק הסלולר מתחמם ואחרי חודשים שבהם החברות מורידות את המחירים ומעלות את נפחי הגלישה, כעת הוט משיקה חבילות חדשות הכוללות לראשונה גם את שירות ה-NEXT TV, מותג המיועד לצעירים ומאפשר צפיה בסדרות מקור של הוט לצד סדרות של HBO וספריית סרטים עשירה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מזה כמה חודשים שאנחנו עדים להוזלה משמעותית בחבילות הסלולר או הגדלת חבילות הגלישה וניסיון של חברות הסלולר להציע שירותים המציעים ערך מוסף, מלבד חבילות הסלולר הרגילות. פרטנר עושה זאת עם החבילה ב-012 המציעה שיחות וסמסים ללא הגבלה, חבילת גלישה בנפח 100 גיגה במחיר של 29 שקלים לחודש. כעת חברת הוט מציעה חבילה סלולרית חדשה הממותגת עבור קהל היעד הצעיר יותר ומציע תכניות סלולריות מוזלות בשילוב עם אפליקציית VOD. מנכ"לית HOT, טל גרנות גולדשטיין: "קבוצת HOT נמצאת כל הזמן צעד אחד לפני כולם וממשיכה להוביל את שוק התקשורת. לפני כשנה וחצי היינו הראשונים להשיק פלטפורמת תוכן דיגיטלית, וכיום אנו הראשונים להשיק הצעה סלולארית משולבת בגישה לספריית תוכן רחבה".

לפני שנה וחצי השיקה הוט את מותג NEXT המציע פלטפורמת תוכן דיגיטלי הזמינה לצפייה בעיקר בסמארטפונים. לטענת הוט, כ-2/3 מלקוחות השירות הינם צעירים עד גיל 34 שאינם מחוברים לטלוויזיה הרב ערוצית ומעדיפים לצפות בתוכן מכל מקום באמצעות הסמארטפונים. החבילות החדשות כוללות שתי תכניות, הראשונה של 100 גיגה גלישה, שיחות וסמסים ללא הגבלה וגישה חופשית ל-NEXT TV בתשלום של 39 שקלים עם מחיר קבוע למשך שנתיים. החבילה השנייה כוללת 50 גיגה גלישה, שיחות וסמסים ללא הגבלה במחיר של 27 שקלים לחודש עם מחיר קבוע למשך שנתיים. למרבה ההפתעה, הצפייה ב-NEXT TV על חשבון הרשת הסלולרית, תוריד מתוך הנפח של 100 גיגה. לדוגמה בפרטנר, האזנה לאפל מיוזיק שנעשת על חשבון חבילת הגלישה, נעשת ללא הגבלה ולא משפיעה על החבילה הסלולרית כלל.

עוד בנושא:

איפה תשלמו הכי פחות עבור חבילת הסלולר?
חבילת הגלישה לחו"ל המשתלמת ביותר
שוק הסלולר בוער: רמי לוי תקשורת מציעה חבילה חדשה במחיר משתלם
הוט מובייל משיקה חבילה חדשה

חבילות הוט מובייל NEXT. צילום מסך, צילום מסך
"מותג המיועד לצעירים וכולל גם חבילות גלישה בנפחים גבוהיים וגם חבילות תוכן"./צילום מסך, צילום מסך

חבילת הסלולר בתשלום של 39 שקלים תגיע עם חבילת ה-NEXT TOTAL המאפשרת גישה לספריית סדרות ישראליות של הוט, סדרות וסרטים מובילים מרחבי העולם לרבות סדרות מבית HBO ואפליקציית תוכן המאפשרת חיבור של עד 5 מכשירים וצפייה בשני מכשירים בו זמנית.

לקוחות חדשים שיניידו את הקו להוט יצטרכו לשלם 30 שקלים ואילו לקוחות קיימים יצטרכו לשלם דמי מעבר חד פעמיים בסך של 49 שקלים. עוד מסרה הוט שבמיוחד עבור הלקוחות של השירות, נבנתה פלטפורמה דיגיטלית מלאה המאפשרת ניוד, הוספת קו, שדרוג ומעבר בין התוכניות, באמצעות האינטרנט וללא צורך בנציג שירות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק ובטלגרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully