וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מה כבר את עשית בחייך?": היזם המיליארד אילון מאסק לא נשאר חייב

15.7.2018 / 10:34

הרשת החברתית טוויטר גורמת ללא מעט סלבס, יזמים ומיליארדרים לצאת מהכלים בעקבות ציוצים של משתמשים שנוגעים בדיוק בנקודות הרגישות. הפעם הגיע תורו של המיליארדר אילון מאסק שזעם בעקבות ציוץ בטוויטר של משתמשת כלפיו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מה כבר את עשית?" אילון מאסק לא נשאר חייב./מערכת וואלה!, צילום מסך

"מה כבר את עשית בחייך?" כתב אילון מאסק בציוץ ולא נשאר חייב כלפי המגיבה. הרשת החברתית טוויטר הפכה ממזמן לדרך התקשורת האהבה של מיליארדרים, פוליטקאים, יזמים וסלבס כדי להתכתב עם אנשים מהעולם. כך לדוגמה נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ מעדכן לעיתים תכופות ויוצא בהצהרות והכרזות דרך הטוויטר. כך גם אילון מאסק נוהג להתכתב עם אנשים ולעיתים, להגיב לציוצים, במיוחד כאלו שמבקרים אותו. בימים האחרונים הודיע מאסק על כך שהחל לפתח באמצעות SpaceX, קפסולה שתתאים לחילוץ הילדים מהמערה בתאילנד. הרעיון שלו התקדם, אך בתאילנד נדרשו לפעול מהר יותר. עוד ציין מי שניהל את החילוץ בתאילנד, כי הרעיון של מאסק לא ריאלי ואפשרי.

עוד בנושא:
היזם המיליארדר אילון מאסק הציג התפתחות בפתרון ההזוי לבעיית הפקקים
מה יש בדיסק שמאסק שלח לחלל במכונית הטסלה שלו?
יזם העל אילון מאסק קורע את ישראל ומעדכן באיסטגרם

הכל התחיל בגלל כתבה ששותפה בטוויטר שגרמה לאחד מהגולשים לצאת להגנתו של מאסק וגם לגעת בנקודה רגישה. "אני תוהה כמה פעמים יקראו לאילון מאסק מהנדס מכני או מוביל עיצוב טכני, במקום הכינוי מיליארדר. זה לא משנה איך הקפסולות נגמרו, האיש פעל כדי להציל אנשים שהוא מעולם לא פגש". נראה שאותו גולש שצודד ויצא להגנתו של אילון מאסק, נגע בנקודה רגישה שגרמה למאסק להגיב ולתמוך: "באופן אירוני, תווית המיליארדר, כשהמדיה כשנעשית שימוש על ידי התקשורת, היא כמעט תמיד נועדת כדי להפחית ולהשמיץ את הנושא. לא קראו לי כך עד שהחברות שלי הגיעו לגודל מסוים, אבל המציאות היא שאני עדיין עושה את אותו המדע וההנדסה כמו קודם, רק ההשקעה השתנתה".

עוד באותו נושא

היזם המיליארדר אילון מאסק הציג התפתחות בפתרון ההזוי לבעיית הפקקים

לכתבה המלאה

על פניו הדיון היה יחסית רגוע עד שהגיעה גולשת נוספת שכתבה: "אתה חד משמעית מיליארדר. זה לא אירוני בשום דרך. לא קראו לך מיליארדר עד שנהיית... מיליארדר. אם אתה חושב שזו תווית שלילית, זה אולי אומר שאתה אוגר כסף ומשאבים משאר העולם". נראה שאותו הציוץ הוציא את מאסק מהכלים וגרם לו להגיב: "לא, זה אומר שאני יצרתי עבודה ל-50,000 אנשים, באופן ישיר ודרך ספקים ואני תומך בכ-250,000 אנשים באופן לא ישיר. הם תומכים בכחצי מיליון משפחות, מה כבר את עשית?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully