וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לנו בשורות רעות: הדפדפן כרום הולך להיות איטי מאוד

16.7.2018 / 7:54

דפדפן הכרום של גוגל שולט בנתח השוק ומציע עדכונים תמידיים לבעיות אבטחה חמורות. עם זאת, הוא מתקשה להתמודד עם ניהול משאבי המחשב ובעיקר במחשבים ישנים הוא נוטה לעבוד באיטיות. כעת נראה שהעדכון האחרון ביותר של הדפדפן עלול להחמיר את זה

הדפדפן הפופולרי בעולם יפסיק לעבוד בקרוב בלא מעט מחשבים. עם למעלה מ-60 אחוז מנתח השוק, דפדפן הכרום של גוגל הוא הפופולרי בעולם, אחת הסיבות העיקריות לכך היא ההתחייבות של החברה לשמור עליו מעודכן עם עדכונים חיוניים וסביבת עבודה נוחה ויעילה. כעת החברה הודתה כי העדכון האחרון מביניהם כולל הפתעה שעלולה לעלות להם בכמות גדולה מאוד של משתמשים.

כרום ידוע בתור הדפדפן ה-"כבד" ביותר שמוצע היום לצרכנים - הכוונה לצריכת המשאבים הגדולה שלו. על מנת להשתמש בו כדאי לכם להצטייד בכמה שיותר זיכרון ראם, שכן זו נקודת החולשה העיקרית שלו, ובגללה הדפדפן יכול לעיתים להיות איטי מאוד בשימוש במחשבים ישנים. בפרסום הבלוג של גוגל, בו הודיעה על השינויים בעדכון החדש, הודתה כי הוא יצרוך עד 13 אחוז יותר זיכרון ראם מאשר גרסאות קודמות. התוצאה עלולה להיות קשוחה, במיוחד במחשבים ישנים עם פחות זיכרון ראם, ותפגע בשימוש היומיומי של הגולשים עם הדפדפן. עוד גוגל אישרה כי מדובר בעדכון שיגיע לכל הפלטפורמות. לכן, בין אם אתם משתמשים בווינדוס, מק, לינוקס או אפילו במערכת ההפעלה של גוגל עצמה, תצפו לראות עלייה בצריכת הזיכרון בעת שימוש בדפדפן.

גוגל כרום. יח"צ,
דפדפן הכרום של גוגל - בקרוב יזלול יותר משאבים מהמערכת שלכם/יח"צ

בטח שאלתם את עצמכם למה גוגל עושה זאת ולמה במה שאמור להיות עדכון, נראה שהם חוזרים צעד אחורה. גוגל דווקא עושה את הצעד הזה למען המשתמשים שלה, ומודעת למחיר שהיא עלולה לשלם בגין זאת. לא לאחרונה שמענו על רוגלת "ספקטר" בה האקרים יכולים לחדור לחומרת המחשב שלכם. את הנוזקה הכתירו כאחת מהחמורות ביותר בעולם הטכנולוגיה. העדכון אמנם מגיע עם מחיר כבד לזיכרון הראם שלכם, אך הוא מסייע לחסום את הרוגלה מלהגיע למחשב שלכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully