וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא ייאמן: מגייסים כסף עבור קיילי ג'נר כדי שתהפוך למיליארדרית הצעירה בעולם

16.7.2018 / 11:29

בשבוע שעבר הכריז מגזין פורבס כי קיילי ג'נר, בעלת חברת איפור מצליחה, עשויה להיות המיליארדרית הצעירה בעולם. לג'נר חברה בשווי מוערך של 900 מיליון דולרים ובינתיים ברשת מנסים להקדים את המועד שבו תהיה מיליארדרית כשקמפיין גיוס המונים נפתח כדי לעזור לה להגיע ליעד

"קיילי ג'נר הייתה על שער מגזין פורבס עם חברה בשווי של 900 מיליון דולרים. זה קורע לב. אני לא רוצה לחיות בעולם שלקיילי ג'נר אין מיליארד דולרים. אנחנו חייבים לגייס 100 מיליון דולר כדי לעזור לה להיות מיליארדרית, בבקשה תפיצו את זה, זה מאוד חשוב!". אמר ג'וש אוסטרובסקי בדף האינסטגרם הפופולרי שלו. אוסטרובסקי ידוע בכינויו "היהודי השמן" ופתח את קמפיין גיוס הכספים עבור קיילי ג'נר, אחרי שפורבס קבעו שהיא עשויה להיות המיליארדרית הצעירה בעולם ולקחת ממארק צוקרברג את התואר הנחשק.

"פשוט לא יכולתי לשבת ולצפות באי הצדק קורה, אז החלטתי להשתמש בפלטפורמה ובקול שלי כדי לעזור", סיפר אוסטרובסקי לכלי תקשורת בעולם. "השווי של החברה של קיילי הוא מרחק נגיעה ממיליארד דולר? לא במשמרת שלי", הוסיף. עד כה תרמו 130 אנשים והקמפיין גייס 1,848 דולרים מתוך 100 מיליון דולר ואם לשפוט על פי קצב הקמפיין, נראה שייקח לא מעט זמן עד שג'נר הצעירה תהיה מיליארדרית בזכותו.

ב-2016, כשהייתה בת 18 בלבד, השיקה ג'נר הצעירה סט איפור שנמכר ב-29 דולרים. אותו סט נמכר בהיקף של 630 מיליון דולרים עד היום. פורבס מעריך כי החברה שווה קרוב ל-800 מיליון דולרים והחברה בבעלות ג'נר המלאה. על פי הערכות, בשנה הבאה, במידה והחברה תצמח באותו הקצב כמו בשנה הקודמת, ג'נר תגיע לשווי של מיליארד דולרים והיא תהפוך למיליארדרית הצעירה בעולם.

עוד באותו נושא

קיילי ג'נר קברה את סנאפצ'ט בציוץ אחד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully