וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב הנצחי: דו"ח חדש טוען כי מכשירי סמסונג נוטים להתקלקל יותר מהאייפון

16.7.2018 / 15:51

מה יותר טוב האייפון או הסמסונג? השאלה הזאת מעסיקה לא מעט אנשים ועל דבר אחד אי אפשר להתווכח: התשובה סוביקטיבית. כעת דוח חדש בדק איזה אייפון נוטה להתקלקל יותר וכי מכשירי סמסונג נוטים להתקלקל יותר ממכשירי האייפון

סמסונג גלקסי נוט 8. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
המכשירים של סמסונג נוטים להתקלקל מהר יותר?/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

הקרב הנצחי שלא יפסק לעולם: משתמשי האייפון ההדוקים ומשתמשי הסמסונג ההדוקים מאז ומתמיד התווכחו על איזה סמארטפון טוב יותר. על השאלה הזאת לא באמת ניתן לענות והתשובה היא סובייקטיבית ואישית. מחקר חדש שופך אור על התכיפות שבה הסמארטפונים מבקרים במעבדה ואולי גם לעזור לכם לבחור את הסמארטפון הבא, על סמך הפרטים החדשים שעשויים להרגיז את משתמשי סמסונג.

המחקר בנושא תיקוני הסמארטפונים ואבטחה התבצע על ידי חברת האבטחה Blancco, המתמחה במחיקת נתונים יסודית. במחקר בדקו את כל הפעמים שבהן הסמארטפונים השונים הגיעו למעבדות בעקבות תקלות שאינן באשמת המשתמש ונגרמו בגלל שחיקת הסמארטפון. הנתונים שבהם השתמשו ב-Blancco, נלקחו ממעבדות ומפעילות סלולריות ברחבי העולם.

אייפון X. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
האייפון שהכי פחות רואה את המעבדה./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

האייפון הבעייתי ביותר הוא האייפון 6 עם סבירות של 22 אחוזים שיתקלקל במהלך השימוש, מיד אחריו האייפון 6S עם 16 אחוזים שיסבול מתקלה ויצטרך לראות מעבדה. באופן מפתיע, מהמחקר נעדרו האייפון 8 וה-SE. עם זאת, הם כן ציינו כי הסבירות שהאייפון 5S יגיע למעבדה, נמוכה משל האייפון 6 עם חמישה אחוזים שיגיע למעבדה בעקבות תקלה. ואיזה אייפון העמיד ביותר? האייפון 10 הוא העמיד ביותר והתקלות הנפוצות בגינן המכשירים זקוקים למעבד הן קישוריות הבלוטוס, האינטרנט האלחוטי והרמקול. עוד ציין המחקר כי על פי הבדיקות, הגרסה האחרונה iOS 11 הזיקה משמעותית לסוללה באייפון 6.

מוכנים לתוצאות הבדיקה של מכשירי האנדרואיד? הסבירות שמכשירי הגלקסי השונים יצטרכו לבקר במעבדה, עומדת על 27.4 אחוזים. כלומר, אחוזים גבוהים יותר מכל מכשיר אייפון שנבדק. מיד אחריו ניתן למצוא את מכשירי שיאומי עם 14.2 אחוזים ומוטורולה עם 9.6 אחוזים. המכשירים של וואן פלוס ולנובו עומדים עם 3 אחוזים.

עוד באותו נושא

מחקר חדש: יש לכם אייפון? כנראה שאתם עשירים

לכתבה המלאה

עוד המחקר בדק את העדכונים למערכות ההפעלה. הוא מצא ש-74.3 אחוזים מבעלי האייפונים מריצים את מערכת ההפעלה האחרונה, כלומר iOS 11. באנדרואיד המצב פחות טוב ושם 50 אחוזים מריצים את מערכת ההפעלה אנדרואיד נוגט ששוחררה בסוף 2016.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully