וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשיא יום הקניות השנתי של אמזון: האפליקציה והאתר קרסו

16.7.2018 / 23:11

שעות בודדות אחרי שיום הקניות, ה-Prime Day של אמזון החל בארצות הברית, האתר והאפליקציה של אתר המסחר ההפופולרי קרסו. מאז דיווחו עשרות אלפי משתמשים על תקלות וכעת הודות לאמצעי אבטחה שאמזון הוסיפה, האתר חזר לסדרו

אתר אמזון קרס. צילום מסך
אתר אמזון קרס בשיא יום הקניות/צילום מסך

היום (ה-16.7) נערך יום הקניות, ה-Prime Day שבו אמזון מציע אינספור מוצרים בהנחה משמעותית של עשרות אחוזים. חלק מהמבצעים נערכים לפרק זמן מוגבל של דקות עד שעות. במהלך שעות הצהריים החל יום המבצעים באירופה ואילו בשעות האחרונות יום המבצעים נפתח גם בארצות הברית. מאז שנפתחו המכירות, החלו הגולשים להסתער על אמזון ולגרום לעומס רב על שרתי החברה, עד שהובילו לקריסה של אתר הקניות הפופולרי. כל דקה שבה האתר לא זמין, עשויה להוביל לפגיעה בשווי של מיליוני דולרים בהכנסות החברה.

אתר אמזון קרס. צילום מסך
הדיווחים מגיעים מרחבי העולם ובעיקר מארצות הברית/צילום מסך

האתר קרס בכל העולם ובאתר downdetector, ניתן לראות עשרות אלפי דיווחים של משתמשים על בעיות באתר של אמזון. במפה ניתן לראות את ארצות הברית כסובלת העיקרית מהבעיות. במהלך הערב האתר קרס מספר ימים וחזר, כעת אמזון הוסיפה אמצעי אבטחה, את הקאפצ'ה הדורשת מכם לכתוב את הטקסט המופיע בתמונה. הוספת אמצעי האבטחה נועד כדי למנוע כניסה של רובוטים ומתקפות סייבר על האתר. הגולשים שהחלו לראות כי האתר קרס, קיבלו תמונה שבה מופיע כלב עם הכיתוב "אופס, משהו לא בסדר". אחרי כמה דקות האתר חזר וקרס שוב חלילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully