וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנסים להתחרות ביום המכירות של אמזון: איביי יצאו במאות מבצעים חדשים

17.7.2018 / 13:28

מאוחר מדי או בדיוק בזמן? אתר הקניות הענק איביי הודיע כי ל-24 שעות בלבד, יועמדו אלפי פריטים למכירה בהנחה של עשרות אחוזים. יום המבצעים חל במקביל ליום המכירות של אמזון, ה-Prime Day

נזכרו מאוחר מדי? היום חל יום הקניות של אמזון, ה-Prime Day. כעת איביי הודיעה כי במקביל ליום המכירות, גם היא מציעה מוצרים בהנחה משמעותית. אל איביי נכנסים מדי יום 171 מיליון קונים פעילים מרחלבי העולם, בעוד שכמות המשתמשים הרשומים עומדת על 1.1 מיליארד אנשים. ההנחות יוצעו היום בלבד, כך שאם לא שבעתם מאמזון, תוכלו למצוא עוד מוצרים באתר של איביי.

ההנחות יכללו מותגים מובילים כמו אפל, סמסונג, אדידס, דייסון ועוד מאות אחרים. כך לדוגמה תוכלו לרכוש אוזניות של חברת סוני ב-58 אחוזי הנחה ומחשב נייד מבית DELL ב-26 אחוזי הנחה. מיקסרים מבית קיצ'נאייד מוצעים בכחצי מחיר ובלנדר הנינג'ה הפופולרי מוצע ב-60 אחוזי הנחה. מקרן קול מבית Polk Audio מוצע ברבע ממחירו המקורי, מחשבי אפל מוצעים בפחות מחצי מחיר ואפילו מצלמות לדוגמת ה-5D של חברת קאנון מוצעים ב-30 אחוזי הנחה ויותר.

מטה איביי בסן חוזה, קליפורניה, אפריל 2011. AP
איביי מציעה יום מבצעים במקביל לזה של אמזון/AP

חלק מהמוצרים אינם נשלחים לישראל, לכן אתם צריכים להיעזר בשירות משלוחים כמו DealTas או Ushops. שניהם מציעים מבצעים אטרקטיביים במיוחד עבור יום הקניות. עוד חשוב לשים לב שחברות Ushops ו-DealTas מספקות לכם כתובת בארצות הברית, מדובר בכתובת של המחסנים. את המוצרים תצטרכו לשלוח לשם וכשהם יגיעו, תקבלו הודעה ותתבקשו לצרף חשבונית. החישוב של עלויות המשלוח והמע"מ יעשו לפני שהמוצר מגיע לישראל, כך שאת הכל תשלמו מראש ולא יהיו לכם הפתעות. זכרו שמעל הזמנות בסכום של 75 דולרים, תצטרכו לשלם מע"מ ועל מוצרים נבחרים תצטרכו לשלם גם על מסים. המבצעים יחולו על שלל קטגוריות לרבות מוצרי אלקטרוניקה, בית, אופנה, הנעלה ועוד. את כל המבצעים תוכלו למצוא באתר החברה.

שירות המשלוחים דיל טס יצא במבצע לרגל יום המכירות ומציע 35 אחוזי הנחה במשלוח של עד 10 קילוגרם עם קוד הקופון DealTasPrime35. במידה ואתם מזמינים פריט במשקל של מעל 10 קילוגרם תוכלו ליהנות מהנחה של 45 אחוזים. כדי לממש את ההנחה השתמשו בקוד הקופון DealTasPrime45

  • עוד באותו נושא:
  • איביי
  • ebay

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully