וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוק הסלולר רותח: הוט מציעה חבילה הכוללת גלישה בווטסאפ בחו"ל ובחינם

17.7.2018 / 14:12

חברות הסלולר מתחרות על החבילות המשתלמות ביותר ומזה כמה חודשים שאנחנו רואים חבילה חדשה שמנסה לשבור את השוק. כעת חברת הוט משיקה חבילה חדשה בעלות נמוכה שמציעה גלישה יומית בווטסאפ בחינם

לפני חודש וחצי השיקה הוט את חבילת "החו"ל כלול" הכוללת נפח גלישה של שני גיגה בחו"ל מדי חודש. כעת החברה משיקה חבילה חדשה הכוללת גלישה חופשית בווטסאפ המוגבלת לנפח של עד 50 מגה בייט, מה שאמור לאפשר לכם לגלוש מדי יום בווטסאפ ללא שום בעיה, כל עוד לא תשלחו תמונות או סרטונים כבדים. על פי תוצאות המחקר שהוט ערכה, השימוש באפליקציית "WhatsApp" הוא השימוש הנפוץ ביותר בטלפון הסלולרי בעת שהייה בחו"ל: 71% מהנשאלים ענו כי בעת שהייתם בחו"ל הם שולחים הודעות באמצעות "WhatsApp" ו- 60% ציינו כי הם מקיימים שיחות קוליות באמצעות אפליקציה זו. לצורך השוואה, רק 21% ענו כי הם מקיימים שיחות קוליות רגילות מהטלפון הסלולרי בעת שהייה מחו"ל ו- 19% ציינו כי הם שולחים הודעות טקסט באמצעות SMS רגיל.

חבילות סלולר חדשות הוט. צילום מסך
חבילות הסלולר החדשות של הוט/צילום מסך

מזה כמה חודשים ששוק הסלולר רותח בישראל, אחרי שחברת אקספון השיקה את המותג We4G עם מחיר קבוע לכל החיים וחבילת גלישה בנפח של 100 גיגה, החברות האחרות החלו להציע חבילות דומות ואם לא טובות יותר. כך גם 012 המותג של פרטנר שהשיק חבילה משתלמת יותר ואחר כך גולן טלקום הציעה חבילה עם מחיר קבוע לכל החיים והוט שמדי כמה חודשים משיקה חבילות נוספות המיועדות בעיקר לנוסעים המתמידים.

התוכנית כוללת שיחות וסמסים ללא הגבלה וגלישה בנפח של 100 גיגה בארץ, לצד חבילת גלישה יומית בווטסאפ ביעדים נבחרים בחו"ל עם נפח גלישה מתחדש מדי יום של 50 מגה בייט. החבילה תעלה לכם 39 שקלים לחודש עם מחיר קבוע למשך שנה. התוכנית מצטרפת לחבילה שהושקה במאי המציעה שיחות וסמסים ללא הגבלה, גלישה בנפח של 70 גיגה ו-2 גיגה גלישה בחו"ל, במחיר של 49 שקלים למשך שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully