וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרנד המסוכן שסוחף את הרשת: יוצאים מהרכב בעודו נוסע ומתחילים לרקוד

19.7.2018 / 9:07

הטרנד החדש והמסוכן שסוחף את הרשת: צעירים יוצאים מהרכב, בעודו נוסע ומתחילים לרקוד על הכביש בעוד שהאוטו ממשיך לנסוע במהירות איטית. למה? הכל בגלל האלבום החדש של דרייק ואושיית רשת שהפכה את השיר לוויראלי

טרנד חדש ומסוכן מתפשט ברשת: אנשים יוצאים מהרכב בזמן נסיעה, עומדים על הכביש, מנגנים את השיר של דרייק ומתחילים לרקוד. ראינו כבר לא מעט טרנדים שסחפו את הרשת כמו אתגר הדלי והקרח או טבליות עם חומר לכביסה שאנשים בלעו וכעת מגיע הטרנד החדש והמסוכן. דרייק שחרר את האלבום החדש לפני מספר שבועות ומאז צבר מאות מיליוני השמעות בשירותי המוזיקה השונים. בספוטיפיי, זכה דרייק לקבל את התואר "הזמר המושמע ביותר כרגע", עם מעל ל-61 מיליון מאזינים חודשיים. המעריצים החליטו לחגוג את יציאת האלבום החדש עם ריקוד לשיר My Feelings שמתגלה כתופעה מסוכנת.

עוד בנושא:

חיפשה את שמה בגוגל - ונדהמה לגלות תמונות עירום ופורנו בכיכובה
"רגלי הברבי": הסוד של דוגמניות האינסטגרם נחשף
מיטב הפוטובומב: כשאנשים (או חיות) הורסים תמונות
הבחורה הזאת קיבלה המון פניות בטינדר - בגלל נייר טואלט

הריקוד החדש, או יותר נכון אתגר הרשת, לוקח את האנשים החוצה לכבישים. הם יוצאים מהמכונית בזמן נסיעה, משאירים את דלת הרכב פתוחה ובמקביל אדם נוסף מצלם אותו רוקדים על הכביש. השירים מועלים לאינטרנט עם התיוג #InMyFeelingsChallenge. למרבה ההפתעה, הטרנד לא החל מדרייק והוא אינו עושה שום דבר שמזכיר את האתגר בקליפ לשיר. הטרנד בכלל התחיל מסרטון שפורסם על ידי אושיית רשת בשם שיגי, אחריו עוקבים כמיליון וחצי אנשים ברשתות החברתיות.

הטרנד המסוכן שסוחף את הרשת. צילום מסך, צילום מסך
יוצאים מהרכב, מתחילים לרקוד בעוד שהאוטו ממשיך לנסוע./צילום מסך, צילום מסך

בסרטון, שיגי רוקד כשהצילום נעשה מתוך אוטו נע. השימוש בהאשטג לצד השיר, גרר חיקויים רבים מאנשים ברחבי העולם. תוך זמן קצר הרשתות התמלאו בסרטונים בהם אנשים רוקדים לצלילי שירו של דרייק בזמן הליכה על הכביש. חלקם הרחיקו לכת ואפילו התחילו את הסרטון כשהם עוד בתוך הרכב ורוקדים תוך כדי יציאה.

  • עוד באותו נושא:
  • טרנד
  • ברשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully