וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינימום הזמנה ומוצרים בהגבלת משקל: המשלוחים בחינם של אמזון לישראל חוזרים

22.7.2018 / 14:18

לפני כמה שבועות אמזון החלה לבצע משלוחים לישראל בחינם, ללא הגבלת משקל וללא מינימום הזמנה. כעת אמזון מחזירה את המבצע שוב, הפעם עם אותיות קטנות: הגבלת משקל ומחיר מינימום. המשלחים של אמזון לישראל חוזרים ובגדול

אמזון אמאזון. ShutterStock
המשלוחים לישראל בחינם חוזרים./ShutterStock

ענקית הסחר אמזון החלה בתחילת החודש לבצע משלוחים חינם עד הבית לישראל. המבצע היה זמין למשך כמה ימים בודדים ובמהלכו נראה כי אמזון ביצעה ניסוי כדאיות, האם יש ביקוש מספיק גדול על מנת שתפתח מרכז הפצה בישראל ותרחיב את פעילותה. אנשים רבים ניצלו את המבצע כדי להזמין מוצרים גדולים כמו טלוויזיות כשהמשלוח כאמור בחינם. אחרי כמה ימים בודדים המבצע הופסק ואילו כעת נראה שהמשלוחים בחינם חוזרים לישראל. כך דיווח בני בוחניק, מנהל קבוצת כזה אני רוצה! I Need it, שהיה הראשון לדווח על כך שאמזון שתבצע משלוחים חינם עד הבית לישראל.

בחצות בין יום שבת לראשון, אמזון החלה לעדכן את נוהל המשלוחים החדש לישראל שלפיו, משלוחים של מוצרים הנמכרים על ידי אמזון, בסכום כולל של מעל 75 דולרים, ישלחו בחינם לישראל. המוצרים הכבדים כמו טלוויזיות, מקררים ועוד, שהיו זמינים במבצע הראשון של אמזון, בתחילת החודש, נותרו בחוץ. לא ברור מה המשקל המקסימלי של המוצרים שנשלחים בחינם,

אך בשלב זה ההבחנה ברורה ומוצרים קלי משקל כמו כבלים, מטענים ועוד, ישלחו בחינם. עוד כאמור, סך מינימום עגלת הקניות נדרש להיות 75 דולרים כשבנוסף, תצטרכו לשלם מע"מ כחוק, לרבות עלות המשלוח שבפועל לא תשלמו ומסים, תלוי המוצר שאתם מזמינים. המבצע של אמזון מציע קיזוז של עלות המשלוח. בפועל, תצטרכו לשלם מע"מ גם על המשלוח, אף על פי שהוא מוצע בחינם.

המשלוחים בחינם זמינים עבור כלל המשתמשים הישראלים. כלומר, אתם לא צריכים להיות מנויים במסלול "פריים" בתשלום שאמזון מציעה, כך שגם מנוי חינמי זכאי למשלוחים בחינם. כדי לדעת האם המוצר שאתם רוצים להזמין מגיע עם משלוח בחינם, ראשית עליו להיות מסופק על ידי אמזון. כלומר, חפשו את המילה "Fulfilled by Amazon" על יד המוצר. אחר כך כאמור, עלות המוצרים צריכה להיות 75 דולרים ומעלה. אחרי שבחרתם את המוצרים, גשו לקופה ובשיטת המשלוח, בחרו במשלוח חינם. רגע לפני התשלום, תוכלו לראות האם המשלוח מסופק בחינם או שעליכם לשלם תשלום נוסף עבור המשלוח.

עוד באותו נושא

תכינו את כרטיסי האשראי: כל הדברים השווים שכדאי להזמין מאמזון

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully