וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצא מהרכב ונפל על הכביש: הצד המסוכן והקורע של הטרנד שסוחף את הרשת

23.7.2018 / 10:53

בשבוע שעבר דיווחנו על האתגר שעליו אחראי אושיית הרשת שיגי. באתגר אנשים יוצאים מהרכב, ממושב הנהג ובעוד שהרכב בתנועה, הנוסע שלידם מתעד אותם רוקדים לצלילי השיר של דרייק. אלא שעכשיו מגיעים הסרטונים המסוכנים והמצחיקים שבהם הנהגים התקשו לצאת מהרכב או לחזור אליו

בשבוע שעבר דיווחנו על הטרנד החדש והמסוכן שמתפשט ברשת: אנשים יוצאים מהרכב בזמן נסיעה, עומדים על הכביש, מנגנים את השיר החדש של דרייק ומתחילים לרקוד. האתגר קיבל את השם "keke Challenge" וזכה לאלפי סרטונים, בעיקר בארצות הברית. אותו אתגר התחיל בכלל מסרטון שפורסם על ידי אושיית רשת בשם שיגי, אחריו עוקבים כמיליון וחצי אנשים ברשתות החברתיות. בספוטיפיי, זכה דרייק לקבל את התואר "הזמר המושמע ביותר כרגע", עם מעל ל-61 מיליון מאזינים חודשיים. המעריצים החליטו לחגוג את יציאת האלבום החדש עם ריקוד לשיר My Feelings שמתגלה כתופעה מסוכנת.

עוד בנושא:

חיפשה את שמה בגוגל - ונדהמה לגלות תמונות עירום ופורנו בכיכובה
"רגלי הברבי": הסוד של דוגמניות האינסטגרם נחשף
מיטב הפוטובומב: כשאנשים (או חיות) הורסים תמונות
הבחורה הזאת קיבלה המון פניות בטינדר - בגלל נייר טואלט

באתגר השתתפו גם סלבס כמו וויל סמיט שאומנם לא יצא מהאוטו והתחיל לרקוד, אלא טיפס על גשר בבודפשט ורקד על גג הגשר. לאתגר המסוכן יש גם צד משעשע: אנשים רבים ניסו לבצע את האתגר והתקשו לצאת מהרכב בזמן שהוא נוסע או שהתקשו לחזור אליו. באחד מהסרטונים, המשתתף יצא מהרכב בעודו נוסע והתנגש בעמוד, אחר כך התקשה לחזור אל האוטו וזה היה יכול להיגמר בצורה גרועה יותר. בין הסרטונים ניתן למצוא כאלו שהחברים פשוט ברחו להם עם הרכב, כאלו שהתקשו לצאת מהרכב ולא ברור האם זה מבויים או לא, אבל את אחד המשתתפים דרס רכב.


אם אתם תוהים האם לדרייק יש קשר לאתגר המסוכן והאם הגיב לו, אז כאמור, לדרייק אין שום קשר לאתגר שעליו אחראי אושיית הרשת שיגי. עוד דרייק גם לא הגיב לאותו אתגר או העלה סרטון דומה ונראה שהוא מעדיף שלא לעודד את התופעה יותר ממה שהיא כיום.

  • עוד באותו נושא:
  • טרנד
  • ברשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully