וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעזור לכם לחסוך מאות שקלים: מנוע חיפוש הטיסות של גוגל חוזר לישראל

13.8.2018 / 13:06

מנוע חיפוש הטיסות של גוגל פעיל בשנים האחרונות בעולם ולפני שנתיים היה זמין גם בישראל. הבוקר קמנו וגילינו שהמנוע חזר ומבדיקה קצרה שלנו, הוא גם מציג מחירי טיסות זולים יותר ממנועי חיפוש אחרים. מנוע החיפוש זמין כבר עכשיו ויציע עוד כמה אפשרויות שיעזרו לכם לחסוך

טיסות בגוגל מאפס. צילום מסך, צילום מסך
תוכלו כעת לחפש טיסות ישירות ממנוע החיפוש של גוגל/צילום מסך, צילום מסך

פתחתם הבוקר את מנוע החיפוש גוגל וגיליתם שליד שורת כל תוצאות החיפוש התווסף גם חיפוש טיסות? אתם לא לבד ובעוד שהשירות היה זמין בישראל לפני כמה שנים וזמין בעולם כבר שנים רבות. מבדיקה שלנו, השירות חזר והפעם כדי להישאר, כשהוא זמין בעברית מלאה. עוד ניתן גם להשוות מלונות באמצעות חיפוש מלון במפות של גוגל ולקבל השוואת מחירים באתר המלון ובאתרי ההזמנות הפופולריים. לפני כשמונה שנים רכשה גוגל את חברת התוכנה ITA שעסקה בפיתוח מנוע טיסות וב-2011 העסקה יצאה לדרך כשהממשל האמריקני אישר את העסקה. עוד נראה כי מנוע החיפוש של גוגל לא צבר תאוצה רבה בעולם ולא הצליח להעפיל על מנועי החיפוש המתחרים.

בסרגל הכלים בחלקו העליון של המנוע, ניתן לחפש על פי סינונים כמו טיסה בכיוון אחד או הלוך חזור, נוסע אחד או כמה נוסעים, מחלקת תיירים או מחלקת פרימיום ועוד. בחלקו האמצעי ניתן למצוא את היעדים הפופולריים לפי גוגל ולצפות במחירים בטיסות ישירות או עם עצירות ביניים ובחלקו התחתון תוכלו לשנות את שפת הממשק, המדינה ואת המטבע שבאמצעותו תרצו לראות את המחירים.

אחרי שתבחרו את היעד, תקבלו עמודה עם הטיסות היוצאות הטובות ביותר, גם מבחינת המחיר וגם מבחינת הזמנים. גוגל גם מציעה טיפים לחיפוש טיסות ומציגה באיזה תאריכים יש מחירים נמוכים יותר, במידה ואתם גמישים, לצד גרף מחירים של מגמות במחירי הטיסות ליעד, מחירים לטיסות לנמלי תעופה באזור במידה ויש וגם טיפים כמו מסעדות או אטרקציות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מנוע החיפוש החדש - ישן של גוגל. צילום מסך, צילום מסך
מנוע חיפוש הטיסות החכם של גוגל/צילום מסך, צילום מסך

תוכלו לקבל מידע האם הטיסה נוטה להתעכב ולמצוא את כרטיסי הטיסה הזולים ביותר

מדובר במנוע חיפוש חכם המבוסס על בינה מלאכותית של גוגל ומכונה לומדת. המנוע חיפוש יציג האם הטיסה נוטה להתעכב, על פי מידע שנאסף בעבר וכך תוכלו לדעת גם מה הסיכוי לפספס את טיסת ההמשך. לדוגמה: מצאנו טיסה של חברת טורקיש אירליינס שבטיסת ההמשך לאתונה, נכתב "לעתים קרובות מתעכבת ביותר מ-30 דקות". עוד המנוע חיפוש ירכיב טיסות משני כרטיסי טיסה נפרדים. כלומר הלוך עם חברת אל על ואילו חזור עם חברת איזיג'ט, לדוגמה. הזמנת הכרטיסים לא מתבצעת אל מול גוגל אלא אל מול החברות.

בחיפוש קצר, מצאנו שמנוע החיפוש של גוגל הביא מחירים נמוכים יותר לעומת מנועי חיפוש אחרים: לדוגמה כרטיס טיסה בין ה-27 לספטמבר עד ה-30 לספטמבר, עלה 494 דולרים בלבד דרך מנוע החיפוש של גוגל ואילו בקייאק הוא עלה 577 דולרים עם איזיג'ט. את המחירים של הטיסות תוכלו לראות עוד בבחירת התאריכים, מבלי לחפש את התאריכים בצורה ספציפית. כך תוכלו לבחור בצורה חכמה יותר את התאריכים ולחסוך כסף. עוד גוגל מציעה התראות על מחירי הטיסה שנשלחים ישירות אל המייל שלכם, כך תקבלו התראה רגע לפני שהמחיר צפוי לעלות ולחסוך כסף או לחילופין - כשהמחיר יורד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully