וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה למוצרים והמחירים: החנות הראשונה של שיאומי נפתחה בישראל

14.8.2018 / 11:30

קבוצת המילטון, היבואנית הרשמית של שיאומי בישראל השיקה הבוקר (ג') את החנות הראשונה של החברה ולראשונה, גם מציע מעל ל-100 מוצרים שונים של החברה. ביניהם לפטופים, מטריות ואפילו משקפי שמש. חזרנו מהשקת החנות עם כל המחירים והמוצרים השווים

צילום:אבי כהן עריכת וידאו: רן צימט

הבוקר (ג') חברת המילטון, היבואנית הרשמית של שיאומי בישראל, פתחה את חנות הדגל הראשונה של המותג הסיני שעוצבה בדומה לשאר החנויות בעולם ובסין. החנות נפתחה בקניון דיזינגוף סנטר וביום רביעי הבא (22.8) תחל החברה להציע חמש הנחות משתלמות שיהיו זולים יותר מאתרי הקניות הסינים, כך לדברי היבואנית. שיאומי ידועה לא רק ביצור סמארטפונים אלא ביצור של מוצרים רבים ופחות שגרתיים לחברת טכנולוגיה כמו מגבות, מברשות שיניים, מוצרים ביתיים כמו קומקומים, שואבי אבק רובוטים ועוד. בחנות ניתן למצוא מוצרים רבים של המותג כמו השעונים החכמים, מברשת שיניים חשמלית, מחשבים ניידים שיושקו לראשונה בישראל, מטענים ניידים ועוד.

ב-22.8 תבצע החברה השקה לחנות והחל מ-20:00 בערב תציע מבצעים מיוחדים על המוצרים הנמכרים בישראל ובעולם. בהמילטון פרסמו כי הצמיד החכם MI Band 2 וסוללה בנפח 5,000 מיליאמפר-שעה ימכרו ב-29 שקלים בלבד, לשני המוצרים. עוד שואב אבק הרובוטי ימכר ב-999 שקלים במקום 1,490 שקלים ולצד שני המבצעים, החברה הבטיחה כי יהיו עוד 3 מבצעים שיתחרו ברשתות הסיניות כמו מבצע על אחד מהסמארטפונים, הקורקינקט של שיאומי וה-Mi Box, הסטרימר הפופולרי. המוצרים האלו ימכרו "במחירים שטרם נראו בישראל", כך הבטיחו בהשקה.

מבצע מיוחד ליום ההשקה חנות שיאומי. יח"צ,
הצמיד החכם וסוללה ניידת ב-29 שקלים בלבד, רק ביום ההשקה ב-22 לאוגוסט./יח"צ

"מרבית הציבור הישראלי מכיר את שיאומי כחברה המייצרת סמארטפונים מעולים במחירים נמוכים, אלא שמדובר בחברה עם פורטפוליו של מאות מוצרים, במגוון עצום של תחומים. אנחנו משוכנעים שהציבור הישראלי יתאהב בשלל המוצרים האיכותיים של שיאומי, שימכרו בחנות שלנו בדיזינגוף סנטר, כפי שהתאהב בסמארטפונים של המותג", אמרו בקבוצת המילטון הבוקר.

ראוטר ב-99 שקלים

בחנות ניתן למצוא את הראוטר של החברה מדגם 3C, במחיר של 99 שקלים בלבד. עוד ניתן למצוא מאריך טווח לאינטרנט האלחוטי ב-49 שקלים המתחבר אל שקע ה-USB במחשב ועכברים אלחוטיים במחיר התחלתי של 59 שקלים ועד ל-89 שקלים לעכבר "הדגל" של החברה. כמו כן, ניתן למצוא גם אוזניות אלחוטיות וחוטיות של שיאומי. כך לדוגמה אוזניה אלחוטית המיועדת לשיחות, נמכרת ב-89 שקלים בלבד והחל מ-69 שקלים לאוזניות חוטיות לשמיעת מוזיקה ועד ל-199 שקלים לאוזניות חוטיות over ear.

עוד באותו נושא

סמארטפון דגל ב-2,099 שקלים: שיאומי עשתה שוב את הבלתי ייאמן

לכתבה המלאה

לראשונה קבוצת המילטון החלה לייבא לישראל את המחשבים הניידים של שיאומי במחיר התחלתי של 3,199 שקלים למחשב עם מסך בגודל 12 אינץ' ומעבד מסוג Core M3 וכונן SSD בנפח 256 גיגה, מחשב הביניים ה-NoteBook Air שלא רק בשמו, אלא גם בעיצובו הוא דומה למחשב ה-MacBook Air של אפל וכולל מעבד Core i5 מהדור השמיני, כרטיס מסך מסוג MX150 של חברת Nvidia והארד דיסק SSD בנפח 256 גיגה, מחירו בישראל 3,990 שקלים. המחשב המתקדם ביותר שהחברה תציע הינו ה-Notebook Pro 15.6 והוא כולל מעבד Core I5 מהדור השמיני, כרטיס מסך מסך Nvidia 1050 והארד דיסק SSD בנפח 256 גיגה. מחירו בישראל הינו 4,490 שקלים.

מחשב נייד של שיאומי. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
לראשונה גם הלפטופים של שיאומי יימכרו בישראל./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

מחיר המטענים הניידים מתחיל ב-55 שקלים למטען נייד בקיבולת 5,000 מיליאמפר-שעה. מטען נייד בקיבולת 10,000 מיליאמפר-שעה ימכר ב-99 שקלים ואילו המטען הנייד בקיבולת הגבוהה ביותר, 20,000 מיליאמפר-שעה ימכר ב-179 שקלים. מבדיקה שלנו, מדובר במטענים מהדור הקודם, כלומר הם נטענים באמצעות שקע הטעינה MicroUSB ולא Type-C העדכני.

מטענים ניידים שיאומי. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
מטענים ניידים החל מ-55 שקלים./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

המנורות החכמות ימכרו במחיר התחלתי של 69 שקלים למנורת לילה חכמה, מנורה חכמה ב-89 שקלים המתברגת אל בית מנורה ושניתן לשלוט עליה מרחוק, 169 שקלים למנורת שולחן חכמה שניתן לחבר אותה לאינטרנט האלחוטי ולשלוט עליה מרחוק ואף לשנות את גווני הצבע הלבן ומנורת מיטה שמחליפה את הצבעים בהתאם לבחירתכם, במחיר של 219 שקלים.

עוד בנושא:

שואב האבק הרובוטי של שיאומי הושק רשמית בישראל; מחירו: 1,490 שקלים
"מתחייבים למחירים תחרותיים": בשבוע הבא תפתח החנות הרשמית של שיאומי
יבואנית שיאומי משיקה בישראל את ה-Mi A2 וה-Mi A2 Lite; כמה הם יעלו?
מבלי לקרוע את הכיס: שלושה סמארטפונים עד 999 שקלים

מנורות שיאומי. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
מנורות חכמות החל מ-69 שקלים./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

גם כאן תוכלו למצוא מוצרים "חריגים" בנוף של שיאומי כמו מטריה ב-89 שקלים. היא לא מתחברת לסמארטפון ולא תתן לכם מידע אודות הגשם ואפילו התיקים של החברה שנמכרים ב-169 שקלים ונחשבים לתיקים איכותיים, משקפי שמש של שיאומי ב-99 שקלים, מברשת שיניים חשמלית ב-149 שקלים, סט מברגים ב-89 שקלים ומד טמפרטורה ולחות ב-99 שקלים. עט ב-25 שקלים ועוד שלל אביזרים לסמארטפון ומוצרים ביתיים.

תיקים שיאומי. יח"צ,
תיקים של שיאומי החל מ-89 שקלים לתיק הקטן ועד ל-169 שקלים לתיק הגדול./יח"צ
מברשות שיניים שיאומי. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
מברשת שיניים חשמלית ב-149 שקלים./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי
אוזניות שיאומי. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
אוזניות של שיאומי החל מ-69 שקלים./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי
מטריה של שיאומי. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
מטריה של שיאומי ב-89 שקלים./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully