וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורע מצחוק: כשתיכון דורש מסטודנטים להצטלם כמו ממים ויראליים

20.9.2018 / 10:03

מצאנו את בית הספר המגניב ביותר. מדי שנה, תלמידי י"ב עושים יום צילומים לכרטיסי הסטודנט בדמות ממים ויראליים. התמונות לאחר מכן הודפסו על כרטיסי הסטודנט שלהם והועלו לרשתות החברתיות, שם הספיקו כבר לצבור מאות אלפי לייקים ושיתופים

תמונה ויראלית כרטיס סטודנט. צילום מסך מטוויטר @erinsa19, צילום מסך
רמת ההשקעה בכרטיסי הסטודנט האלו פשוט מדהימה/צילום מסך, צילום מסך מטוויטר @erinsa19

נמצא בית הספר המגניב ביותר. מדי שנה, תלמידי כיתה י"ב בתיכון צפון פארמינגטון שבארצות הברית משתמשים בתחפושות מתוחכמות עבור תמונת הפספורט שלהם. התמונות לאחר מכן מודפסות על כרטיס התלמיד שלהם ומשותפות באינטרנט. תעודות הזהות הללו הפכו במהרה לסנסציה ברשתות החברתיות, במיוחד הודות לכמה בני נוער שהשקיעו זמן נוסף בהתאמת התחפושת שלהם לדמות. התחפושות מבוססות על כמה מהממים הוויראליים ביותר שנראו בעשור האחרון וזה פשוט קורע.

>> עקבו אחרינו גם באינסטגרם

לא מדובר כאן במשהו חד פעמי; זו מסורת מתמשכת עבור תלמידי התיכון מדטרויט, שעל פי הדיווחים מתכוננים שבועות מראש, אם לא חודשים, ליום הצילומים הגדול. תלמידים רבים נחשפים ליום הצילומים הזה כבר בשנים המוקדמות של התיכון ולכן לא מפתיע שכמה תלמידים שיתפו שבמשך שנים התכוננו וחשבו על התחפושת שלהם. ישנם תלמידים שציינו אפילו כי התאמנו על הבעות הפנים שלהם שבועות מראש. מדי שנה התיכון האמריקני מנסה לשתף כמה שיותר תלמידים במסורת. התלמידים לאחר מכן משתפים את התמונות והתחפושות בטוויטר תחת האשטג המייצג את השנתון שלהם, לעיתים גם עם ציטוט מצחיק שמציין למה הם התחפשו. התמונות הללו אמנם מחקות ממים וויראליים, אבל רובן הופכות לוויראליות בעצמן.

עוד בנושא:

אנשים באובססיה לנסות את אתגר החלפת הידיים הקריפי הזה
אל תעשו את זה בבית, באמת: היוטיובר הכניס את האייפון לבלנדר ושתה אותו
"בשביל לישון אני יכול ללכת להופעה של מישהו אחר": ברשת לועגים ללנה דל ריי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully