וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושקו לפני כמה שבועות וכבר נופלים על משטחי בטון: האייפונים החדשים במבחני נפילה ברשת

25.9.2018 / 12:39

האייפונים החדשים של אפל הושקו רק לפני כמה שבועות ולקוחות ברחבי העולם כבר החלו לקבל את המכשירים שהזמינו. בעוד שהרוב כבר החלו להשתמש בהם כמכשירים אישיים, יש כאלה שהעדיפו להפיל אותם על בטון כדי לראות אם הם יעמדו בנפילה ולבחון - האם זה האייפון העמיד ביותר?

האייפונים החדשים של אפל הושקו רק לפני כמה שבועות ולקוחות ברחבי העולם כבר החלו לקבל את המכשירים שהזמינו ובעוד שהרוב כבר החלו להשתמש בהם כמכשירים אישיים, יש כאלה שהעדיפו להפיל אותם על בטון כדי לראות אם הם יעמדו בנפילה. כמובן שלא מדובר בלקוחות רגילים אלא ביוטיוברים שביצעו כמדי שנה את הבדיקות שלהם כאמור, על מנת לבחון את עמידות המכשירים והאם היא השתפרה מהדגמים הקודמים. השנה הבדיקה חשובה במיוחד, שכן על הבמה, אפל ציינה כי הזכוכית החדשה ששילבה באייפונים היא "החזקה ביותר בעולם".

ממש כמו בשנה שעברה, היוטיוברים מפילים את האייפונים החדשים משלושה גבהים שונים: גובה כיס, שלרוב מוגדר כמה עשרות סנטימטרים מהרצפה, גובה ראש, המדמה נפילת סמארטפון בעת שיחה וגובה נוסף של בערך שלושה מטרים. מובן מאליו, לא מדובר בדרך המדעית ביותר לבדיקה כזו, אך היא עדיין מספיק נועזת ומעניינת בפני עצמה לבדוק - האם באמת ניתן לצפות מסמארטפון לשרוד נפילה מגובה של כשלושה מטרים על בטון ללא פגע? התוצאות אגב, מרשימות למדי. אף אחד מהאייפונים החדשים לא סבל מנזק הנראה לעין לאחר נפילה מגובה הכיס ובעת נפילה מגובה הראש, האייפון X נסדק בעוד שה-Xs הצליח לשרוד ללא נזק מלבד כמה שריטות.

לבסוף, כשהאייפונים הופלו מגובה של כשלושה מטרים, ה-X סבל מנזק נוסף - לא מפתיע בהתחשב שכבר היה סדוק - ואילו ה-Xs למרבה הפלא, שוב שרד ללא נזק גלוי. ה-Xs מקס לא זכה לגורל דומה והזכוכית הקדמית שלו נסדקה בחלקה העליון. הבדיקה אמנם לא מוכיחה את הטענה של אפל לזכוכית החזקה בעולם, אך היא בהחלט מוכיחה שהמכשירים החדשים עמידים יותר מאי פעם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

האייפונים החדשים מביאים שיפורים בעיקר בתחום העיבוד והצילום. השינוי מתחיל במסך ועובר למצלמה האחורית, הקדמית ואל המעבד שמציג שיפורים בתחום הביצועים וחיי הסוללה שהשתפרו בחצי שעה באייפון Xs לעומת האייפון X ושעה וחצי באייפון Xs Max לעומת האייפון X. עוד חולקים האייפונים עיצוב כמעט וזהה לחלוטין, לאייפון 10S Max מסך בגודל 6.5 אינץ' ברזולוציית Super Retina, כלומר רזולוציית 2688X1242, עם פאנל מסוג OLED, בעוד שלאייפון 10 מסך בגודל 5.8 אינץ' ורזולוציה ופאנל זהים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully