וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הטלוויזיות: הייסנס מסתערת על שוק הסמארטפונים בישראל

שי מזרחי, ברלין

26.9.2018 / 9:12

בשנה זו מציינת הייסנס עשור לפעילות בישראל. החברה ידועה בטלוויזיות האיכותיות ובמחירים המשתלמים. כעת החברה סימנה מטרה חדשה: להיכנס אל שוק הסמארטפונים בישראל. נפגשנו לשיחה צפופה עם גיא אדרי, מנכ"ל יבואנית הייסנס בישראל

צלמים זמניים מורשים

פגשנו את ענקית הטכנולוגיה בתערוכת IFA בברלין ואחת ההפתעות הגדולות היו עבורנו, השוק הישראלי. הענקית, לדברי מנכ"ל ושותף בחברה, גיא אדרי, מתכוונת להסתער על שוק הסמארטפונים הישראלי ולהשיק את המכשיר הראשון שלה לקראת חודש דצמבר השנה "בדצמבר נשיק, בפעם ראשונה בישראל, את מכשירי הסלולר של הייסנס". החברה שמייצרת כמעט כל מוצר טכנולוגי, עשויה לגרום למהפכה בשוק הסמארטפונים, כל עוד התמחור יהיה תחרותי ואטרקטיבי, כפי שהוא עד כה עם הטלוויזיות.

אחד מפסי הייצור הבולטים והחזקים של החברה הוא טלוויזיות. החברה נחשבת לשחקן משמעותי בשוק הנ"ל ומתמודדת עם LG וסמסונג על לב הצרכן ובעיקר על כיסו ועינו. לכל אחת מהחברות יש טכנולוגיה ייחודית וגם להייסנס. בתחילת חודש ספטמבר השיקה חברת הייסנס את המסך החדש שלה מדגם U9D במסגרת תערוכת IFA. המסך הינו שלב מתקדם יותר בטכנולוגיית ה-ULED שהיא פרי פיתוחה של הייסנס. "מדובר במסך המתקדם ביותר שיש היום בשוק ולהערכתי הוא יגיע לישראל באיזור ינואר - פברואר", כך גיא אדרי, מנכ"ל ובעלים הייסנס ישראל בראיון שקיימנו בצל התערוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully