וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתפס בעיניי המצלמות: צפו בשוטרים מנסים לעצור שודדים מלברוח עם עשרות מכשירי אפל

26.9.2018 / 12:17

רק שבוע לאחר מכירת האייפונים החדשים, שישה גברים עשו את דרכם בברדסים לחנות אפל בקליפורניה במטרה לגנוב כמה שיותר אייפונים. מסע הגניבה שמוערך בנזק של עשרות אלפי שקלים תועד לעיניי המצלמות ואפילו רגע התפיסה של אחד השודדים. צפו

בסרטון: אחד השודדים נתפס על ידי כוחות הביטחון

שישה גברים ניסו לשדוד חנות של חברת אפל במרכז הקניות "סנטה רוזה פלאזה" שבקליפורניה ותועדו בעודם לוקחים מכשירים משולחנות התצוגה ומנסים להימלט עם השלל שלהם. עם זאת, אחד השודדים נתקל בבעיה כשאיש ביטחון הצליח לתפוס אותו ובסיוע של שני קונים נוספים, הצמידו אותו לקרקע ועצרו אותו. השוד קרה רק יומיים לאחר שמכשירי האייפון החדשים יצאו למכירה, האייפון Xs והאייפון Xs Max.

"הייתי במרכז הקניות 'סנטה רוזה פלאזה' וראיתי חבורה של שישה אנשים בג'ינס וברדסים עושים את דרכם אל החנות של אפל. ידעתי שמשהו עומד לקרות ולכן תיעדתי את הכל", סיפר היוטיובר yodaisgod שהצליח לתעד את הזירה בזמן השוד. "אותה חנות נשדדה לפני שלושה שבועות ולכן חשבתי שהיא הולכת להישדד שוב", הוסיף. הווידאו הראה את השודדים נכנסים בברדסים לחנות ובמהירות מנסים לאסוף כמה שיותר מכשירים משולחנות התצוגה ובעיקר מאלה שבקדמת החנות, בה מוקמו דגמי האייפון החדשים. אחד השודדים אפילו הפיל מכשיר אייפון יקר בזמן שניסה לברוח מאבטחת הקניון ונאלץ להשאיר אותו מאחור. עוד ניתן היה לשמוע את אזעקת החנות בזמן שהשודדים ניתקו את הסמארטפונים ממערכת הנעילה שלהם וכן את צוות המוכרים והלקוחות שצעקו בזמן שהשודדים ניסו להימלט.

למרבה המזל, צוות הקונים הצליח לאתר את אחד החשודים בזמן שניסה לברוח. "שמעתי כמה אנשים צועקים לשמאלי בכניסה לחנות אחרת, אז הלכתי לראות מה קרה. מיד לאחר מכן המשכתי לצלם את אנשי הביטחון בעודם עוצרים את השודד", סיפר האדם שהקליט את הסרטון. המקרה מאז עבר לחקירה במשטרת סנטה רוזה, שביקשה להסגיר לידיה כל מידע על מציאת השודדים. כאמור, זו אינה הפעם הראשונה שחנות אפל בקליפורניה נשדדה ורק לפני כחודשיים נגנבו מחנות אחרת מכשירי אפל בשווי מאות אלפי שקלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

צפו ברגע השוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully