וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לכם תקלה בבית? האפליקציה שתאפשר לכם לצלם את התקלה ולקבל הצעת מחיר

18.10.2018 / 8:43

המכונת כביסה הפסיקה לעבוד? אפליקציה חדשה תאפשר לכם לצלם את התקלה בבית ולשלוח אותה למספר טכנאים במקביל. הם יצפו בסרטון, ינסו להבין מה התקלה וכך תוכלו לקבל הצעת מחיר וגם לבצע השוואה, ישירות מהבית

אפליקציית startajob. יח"צ,
האפליקציה שתאפשר לכם לצלם את התקלה ולקבל הצעת מחיר./יח"צ

יש לכם תקלה בבית? אפליקציית StartAJob הישראלית, תאפשר לכם לצלם את התקלה ולקבל הצעת מחיר מכמה טכנאים. איך זה עובד? הלקוח מצלם את התקלה, בין אם זו תקלה במיזוג, אינסטלציה, מקרר, מדיח ועוד. הצילום יועבר לטכנאים והלקוחות יוכלו לבצע השוואת מחיר ישירות מהאפליקציה. בדומה ל-Gett ואובר, גם באפליקציה StartAjob, הטכנאים מדורגים על ידי הלקוחות, כך שניתן לקרוא את הדירוגים עוד בטרם ההזמנה. עוד יוכל גם הטכנאי, לצלם את התוצאה אחרי, לעלות לעמוד שלו ולהציג בפני הלקוחות את התקלות שתיקן עד כה. יאן מילר, מנכ"ל החברה אמר: "מהווה פתרון טכנולוגי לקבלת הצעות מחיר, מספקים מובילים, עבור שירותים חיוניים ואקוטיים. במרבית המקרים צרכנים לא מצליחים לבצע סקר שוק מקיף מפאת חוסר מידע. באמצעות רישום חינמי לאתר כל האתגרים הללו נפתרים. ספקי שירות מובילים מתחרים ביניהם על ליבו של הלקוח והלקוח יכול להיות בטוח ורגוע שהוא עשה עסקה טובה".

אפליקציית startajob מסך פתיחה. צילום מסך,
בחברה טוענים כי ללקוח לא יהיו שום ?הפתעות? לגבי העבודה הנדרשת וכך גם לבעל המקצוע./צילום מסך

גם בעלי המקצוע יכולים לבצע את ההרשמה בקלות: אחרי שירשמו, יוכלו להגדיר תחוימ המקצוע ואת המרחק שבו בעל המקצוע מעוניין לקבל פניות. לשירות מעל 100,000 גולשים ובוצעו בו אלפי עסקאות בתחום המיזוג, אינסטלציה, הדברה ועוד. כאשר ישנה פניה מתאימה להגדרות של בעל העסק, הוא יקבל הודעות SMS עם פרטי התקלה ויצטרך להציע הצעת מחיר עבורה. בחברה טוענים כי ללקוח לא יהיו שום "הפתעות" לגבי העבודה הנדרשת וכך גם לבעל המקצוע שיגיע עם החלקים הנדרשים כבר מראש. האפליקציה זמינה כבר עכשיו להורדה לבעלי אייפון ואנדרואיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully