וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל מודיעה: האייפון Xr יושק בישראל בתחילת נובמבר

18.10.2018 / 10:34

הבוקר (ה') האייפונים החדשים החלו להימכר בישראל במחיר התחלתי של 4,500 שקלים אבל יש לנו בשורות טובות: אפל הודיעה הבוקר על כך שתשיק את האייפון Xr, הזול יותר בתחילת נובמבר. הבשורה היא במחיר שצפוי לעלות כ-3,200 שקלים

צלמים זמניים מורשים

בספטמבר האחרון השיקה אפל שלושה אייפונים חדשים ותחילה הציגה את היקרים יותר ואחר כך הציגה את האייפון Xr, בעיקר כדי לרכך את בשורת המחיר. האייפון Xr הוא לא באמת מכשיר ביניים אבל הוא עדיין יקר יותר מהאייפון 8 שהושק בשנה שעברה, בעוד שהוא מגיע עם מפרט נמוך יותר משל האייפון Xs וה-Xs Max. אפל הודיעה הבוקר (ה') על כך שהאייפון Xr יושק בישראל בראשון לנובמבר, כמעט שבועיים אחרי ההשקה העולמית ומחירו צפוי לעמוד על 3,200 שקלים, בעוד שמחיר דגמי האייפונים החדשים, מתחיל ב-4,500 שקלים.

אייפון Xr חזית. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
צפוי לעלות בישראל כ-3,300 שקלים./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

האייפון Xr הצליח לבלבל אותי לחלוטין: ביום ההשקה במטה אפל, ניגשתי אל השולחן שעליו היו מונחים האייפונים. הרמתי את האייפון החדש ועוד לפני שהספקתי לבדוק את הגב ולזהות את ההבדל, הייתי בטוח שאני מחזיק בידי את האייפון Xs החדש. העיצוב שלו זהה לשל ה-Xs מלבד הגב, שבו ניתן למצוא חיישן צילום אחד ולא שניים כמו באייפונים החדשים. למרות זאת, אפשרות צילום הפרוטרט, זמינה למרות שמדובר בחיישן אחד. עוד המסך בגודל 6.1 אינץ' מגיע עם פאנל מסוג LCD ובאפל מבטיחים כי מדובר במסך ה-LCD הטוב ביותר שיצא עד כה. אולם, הרזולוציה יחסית נמוכה כשהיא מעט שופרה מהאייפון 8, אך המסך גדל בהתאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully