וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף סוף: העדכון החדש לווטסאפ יאפשר לכם לטייל בשקט

21.10.2018 / 10:06

גל העדכונים בווטסאפ: אחרי שדיווחנו על הפרסומות שעתידות להיכנס לפלטפורמה בינואר ועל עדכון זמן מחיקת ההודעות, נראה שבווטסאפ עובדים על פיצ'ר חדש, "מצב חופשה". הפיצ'ר יעלים קבוצות והודעות שנמצאות על השתק, כל עוד הפעלתם את המצב החדש

התכתבות ווטסאפ באמצעות סמארטפון. ShutterStock
ווטסאפ/ShutterStock

נראה שאין רגע דל בפייסבוק, הבעלים של אפליקציית המסרים הפופולרית ווטסאפ. בחודש האחרון עדכנה ווטסאפ את זמן עדכון מחיקת ההודעות, התגלו עדויות ראשונות לפרסומות בווטסאפ והאפליקציה החלה להתריע על קישורים חשודים. כעת התגלו עדויות חדשות לפיצ'ר הכי טוב שיכול להגיע אל האפליקציה; לכמעט כל משתמש יש את הקבוצה שלא מפסיקים לשלוח בה הודעות. בין אם זו העבודה, הקבוצה של הגן, של החברים ועוד. כעת התגלו עדויות חדשות לפיצ'ר שווטסאפ עובדת עליו והוא יאפשר להעביר את החשבון למצב "חופשה".

אתר WABetaInfo המעדכן על השינויים ועדכונים צפויים לווטסאפ, מצא עדויות לפיצ'ר החדש שיגיע אל מערכות ההפעלה iOS, אנדרואיד ואפילו Windows Phone. הנוהל כיום הוא שברגע שאתם משתיקים קבוצה, היא עדיין מופיעה במסך השיחות ועולה ויורדת בהתאם לשיחות שלכם בווטסאפ. אולם כעת, "מצב חופשה", יעלים כמעט לחלוטין, את אותן הקבוצות שנמצאות על השתק. איך זה בדיוק עובד? הקבוצות יועברו לארכיון שאליו ניתן לגשת אם מגיעים לראש האפליקציה. הקבוצה שנמצאת על השתק, תועבר לשם ורק כשתלחצו על הארכיון, תוכלו להגיע אל השיחה. כל עוד היא נמצאת על השתק ואתם במצב חופשה, השיחה תעלם מהתפריט הראשי של השיחות. כיום קיים מצב באנדרואיד הנקרא השתק, המאפשר להעלים את ספירת ההודעות באייקון של האפליקציה. כך קבוצות ושיחות שהושתקו, לא יופיעו כהודעה חדשה מחוץ לאפליקציה.

ווטסאפ מצב חופשה. צילום מסך, צילום מסך
מצב החופשה בווטסאפ/צילום מסך, צילום מסך

עוד דווח כי ווטסאפ עובדת על חיבור כל חשבונות חברת פייסבוק. כרגע הפיצ'ר החדש נמצא בניסוי בלבד והוא תומך רק באינסטגרם. באתר WABetaInfo לא פירטו איך זה בדיוק יעבוד ומה שימושים, אולם נראה שאחד הפיצ'רים הבולטים הוא שחזור סיסמת החשבון דרך הווטסאפ ושחזור הקוד הסודי של ווטסאפ דרך האינסטגרם. עוד בעלי עסקים יוכלו לעדכן בכל הפלטורמות, בלחיצת כפתור אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully