וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם הולכים לשלם פחות: נטפליקס תציע מסלול חדש וזול יותר

22.10.2018 / 9:48

שירות הסטרימינג נטפליקס חוגג שנתיים בישראל וללא ספק, השירות חולל מהפכה בתחום בעולם ובפרט בישראל. אחרי שדיווחנו על ניסוי של נטפליקס בישראל, כעת מגיעים דיווחים חדשים על כך שהחברה עשויה להציע בקרוב מסלול חדש וזול יותר מבעבר

מנכ"ל נטפליקס ריד הייסטינגס. מייקי לוי, מערכת וואלה!
נטפליקס תציע מסלול חדש וזול יותר/מערכת וואלה!, מייקי לוי

מעל לשנתיים ששירות הסטרימינג נטפליקס זמין בישראל וללא ספק, השירות סלל את הדרך למהפכה בתחום הטלוויזיה בישראל ובעולם. בעבר דיווחנו על ניסוי שנטפליקס מבצעת בישראל ובמסגרתו מציעה מסלולים חדשים שהופכים את השירות ליקר יותר ומקטינים את מספר המשתמשים שיכולים לצפות בשירות בו זמנית. מדובר היה בניסוי שנפסק ובו כל מי שהתחבר לשירות דרך המחשב, שילם יותר וקיבל פחות. אולם כעת, יש לנו גם בשורות טובות מכיוון שבישיבת דוחות הכספיים של הרבעון השלישי לשנת 2018, נטפליקס הציעה כי היא עשויה להוריד את המחירים. רעיון הוזלת המחירים עלה בהודו, מדינה שבה נטפליקס לא התבססה מספיק והיא טוענת שהורדת המחירים עשויה לחזק את נתח השוק של נטפליקס בהודו.

"אנחנו נבחן מודלים חדשים לא רק עבור הודו, אלא בכל העולם על מנת להרחיב את הגישה באמצעות מחירים שהם זולים יותר ממה שקיימים היום", אמר מנהל המוצר של נטפליקס, גרגורי פיטרס, בכנס שהתקיים עם אנליסטים, מיד אחרי ישיבת דוחות הכספיים. החברה לא פירטה מעבר להצהרה הזאת, מה שגורם לסקרנות רבה בעולם ולא ברור איך נטפליקס תוזיל עוד יותר את השירות הקיים. בעולם שיערו כי ייתכן ונטפליקס תציע מסלול שזמין רק דרך מכשירים ניידים כמו טאבלטים וסמארטפונים ושאולי נטפליקס תשלב לראשונה פרסומות בשירות. עוד בשנה שעברה אמר מנכ"ל ומייסד נטפליקס, ריד הייסטינ ומנהל התוכן טד סרנדוס, כי מעת לעתה החברה עשויה לגבות יותר כסף מהצופים. מעניין לראות את ההכרזה החדשה, לעומת מה שאמרו בשנה שעברה.

המסלול החדש של נטפליקס. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
המסלולים הקיימים של נטפליקס/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי
  • עוד באותו נושא:
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully