וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיקת הודעות וסטיקרים: כך תיהנו מהתכונות החדשות של ווטסאפ לפני כולם

12.11.2018 / 8:26

מחיקת הודעות, סטיקרים חדשים ושיחות וידאו קבוצתיות: מכל הפיצ'רים הלל נהנים מזה כמה שנים משתמשי גרסת הניסיון של ווטסאפ באנדרואיד. לראשונה, גרסת הבטא מגיעה גם לאייפון וכך גם משתמשי האייפון יוכלו ליהנות לפני כולם מהתכונות החדשות של ווטסאפ

התכתבות ווטסאפ באמצעות סמארטפון. ShutterStock
ליהנות החדשים של ווטסאפ לפני כולם./ShutterStock

מחיקת הודעות, סטיקרים ושיחות וידאו קבוצתיות, מכל התכונות הללו נהנים משתמשי האנדרואיד של שירות המסרים בווטסאפ שהצטרפו לתכנית הבטא. מזה כמה שנים שמשתמשי האנדרואיד של שירות המסרים בווטסאפ נהנים מהתכונות הללו לפני כולם, על מנת שבווטסאפ יוכלו לבדוק שהפיצ'רים והתכונות החדשות עובדות בצורה תקינה. עוד משתמשי האנדרואיד גם זוכים למרבית מהחידושים עוד לפני משתמשי האייפון, כך לדוגמה הסטיקרים ששוחרו רק אחרי כמה שבועות אל משתמשי האייפון. אולם הסיבה שמשתמשי האייפון לא נהנו מהתכונות הללו לפני כולם, היא כי ווטסאפ לא הפעילה תכנית ניסוי (בטא) למשתמשי האייפון וכעת הכל הולך להשתנות. אתר WABetaInfo המעדכן על השינויים ועדכונים צפויים לווטסאפ גילה כי ניתן להצטרף כבר עכשיו לתכנית הבטא של ווטסאפ ב-iOS ובכך להביא את הפיצ'רים החדשים ביותר, לפני כולם, גם למשתמשי האייפון.

כך תירשמו לתכנית הבטא

על מנת להירשם לתכנית הבטא של ווטסאפ, תחילה הורידו את אפליקציית "TestFlight", הזמינה בחנות האפליקציות. מדובר באפליקציה הרשמית של אפל עבור הורדת גרסאות בטא ואפליקציות שטרם עלו לחנות האפליקציות. לאחר מכן, היכנסו לקישור הבא דרך האייפון והירשמו לתוכנית הבטא. נכון לכתיבת שורות אלו, כרגע הבטא מלאה, אולם בכל רגע יכול להתפנות מקום. באפל מסבירים: "אם יש לכם את הגרסה הרשמית של ווטסאפ מחנות האפליקציות, גרסת הבטא תחליף אותה. לאחר שתורידו את גרסת הבטא, נקודה כתומה תופיע ליד שם האפליקציה במסך הבית וזאת כדי לזהות שמדובר בגרסה ניסיונית". במידה וקיבלתם הודעה שהמקומות בתכנית הבטא אזלו, אל תתייאשו ונסו לבדוק שוב ביום אחר. מפתחי האפליקציה יכולים לאפשר למשתמשים חדשים להצטרף בכל רגע וכן יש לא מעט משתמשים שעוזבים בעצמם את התכנית על מנת לחזור לגרסה הרשמית והיציבה, ובכך מפנים מקום לאחרים.

עוד בנושא:

הפיצ'ר שכולם חיכו לו מגיע לווטסאפ: תאפשר לנעול שיחות עם סיסמה או טביעת אצבע
נמאס לכם מהאימוג'ים? ווטסאפ מתעדכנת עם סטיקרים חדשים וכך תוכלו להשתמש בהם
עכשיו זה רשמי: הפרסומות בדרך לווטסאפ

אל דאגה, הצטרפות לתכנית תשמור על הפרטים שלכם חסויים והמידע ימשיך להיות מוצפן בדיוק כמו בעבר. אפל הסבירה כי "בעת הצטרפות לתכנית בטא כלשהי הזמינה לציבור, לא מועבר שום מידע אישי על המשתמש לרבות שמו וכתובת המייל שלו. עם זאת, המפתחים יוכלו לראות את כמות הפעמים שהמשתמש מתחבר לאפליקציה, כמה פעמים היא קורסת ובאיזה יום התקנתם אותה על מכשירכם". עוד במהלך גרסת הבטא, אתם נדרשים לעדכן את האפליקציה פעם אחת לפחות ב-90 ימים, אחרת אפל תסיר אתכם מרשימת הנסיינים של האפליקציה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully