וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתלם? חרשנו שבוע על האייפון "הזול ביותר" וחזרנו עם מסקנות

12.11.2018 / 9:41

הוא עולה 3,699 שקלים וזכה לכינוי "האייפון הזול ביותר", כדי לספק אלטרנטיבה לעליית המחירים. האייפון Xr נראה כמו אחיו הגדול וחולק תכונות דומות עם האייפון Xs. מצד אחד הוא עולה כמו מכשיר פרמיום ומצד שני הוא נראה כמו מכשיר ביניים. האם הוא מספק את הסחורה?

צלמים זמניים מורשים

במקביל להשקת האייפון Xs והאייפון Xs Max, הציגה אפל את האייפון Xr. המענה של אפל לאלו שלא רוצים להוציא מעל ל-4,500 שקלים עבור אייפון חדש. אולם כמה האייפון החדש זול בהשוואה לאייפונים היקרים אי פעם? באידיגיטל תמצאו אותו תמורת 3,699 שקלים לגרסת 64 גיגה, מחיר הגבוה ב-300 שקלים מהאייפון 8 שהושק בשנה שעברה ועל הנייר, מדובר גם באייפון שהוא בין קטגוריית הביניים לפרימיום. איך בעולם הגיבו להשקת האייפון Xr? רק לאחרונה דווח כי בעקבות מכירות נמוכות אפל צמצמה את ייצור האייפון. אולם עדיין, ניתן להעריך כי הוא נמכר בכמויות די גבוהות. אבל האם הוא מצדיק את ה-700 שקלים הפרש בינו לבין האייפון Xs? בדקנו.

עוד בנושא:

מחיקת הודעות וסטיקרים: כך תיהנו מהתכונות החדשות של ווטסאפ לפני כולם
אפל מודיעה על ריקול: תקלה במסכי האייפון X ובמחשבי המקבוק פרו
העדכון החדש לאייפון יאט את האייפונים שהושקו בשנה שעברה
אימוג'י קופא מקור, גיבורת על ומאוהב: אפל משחררת עדכון תוכנה עם 70 אימוג'ים חדשים

עיצוב

דעתי על העיצוב מתחלקת לשניים ואסביר: ביום ההשקה של האייפונים במטה של אפל, ניגשתי לשולחן והחזקתי את האייפון Xr בעוד שלכמה רגעים הייתי בטוח שמה אני אוחז את האייפון Xs. הוא הרגיש ביד מאוד איכותי ורק כשסובבתי אותו, גיליתי שמדובר באייפון Xr, כששמתי לב שיש לו חיישן צילום אחד. אולם אחרי בחינה מעמיקה של האייפון Xr, דווקא דעתי השתנתה לגמרי: זה לא עיצוב של אייפון, זה עיצוב של חיקוי של אייפון או יותר נכון עיצוב כלאיים כאילו מדובר באייפון עם משבר זהות. הגב מזכוכית והמסגרת המתכתית נראים ונותנים תחושה מדויקת לאייפון 8, אולם החזית דומה לשל האייפון Xs אבל רק דומה. השוליים הרבה יותר עבים וניתן להבחין בפס שחור די עבה בין המסך למסגרת. האייפון עצמו כבד מהרגיל והמסגרת המתכתית מזכירה לנו מכשירים סינים. כרגיל, ניתן למצוא את חיבור ה-Lightning בתחתית האייפון, המצלמה מאחורה די בולטת וניתן למצוא את כפתור הכיבוי וההדלקה בצדו הימני של האייפון ואת כפתורי הווליום בצדו השמאלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully