וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברשת צוחקים: אפל השיקה מגנט למקרר או אייפד חדש?

18.11.2018 / 14:21

מגנטים יקרים למקרר או אייפד חדש? ברשת צוחקים על האייפדים החדשים שאפל השיקה לפני שבועיים. בעוד שמדובר באייפדים היקרים ביותר בתולדות אפל, החברה גם שילבה מגנטים בתוך האייפדים שניתן להוסיף אליו כיסויים. אולם נראה שהמשתמשים מצאו שימוש אחר לאייפד

לפני יותר משבועיים חשפה אפל את מכשירי האייפד החדשים והיקרים ביותר שאי פעם הוכרזו. בין עשרות התכונות החדשות במכשיר, נראה שברשתות החברתיות הגולשים מנסים להבליט דווקא תכונה אחת ספציפית: השנה אפל חיזקה את האייפדים בעשרות מגנטים עוצמתיי, על מנת שיוכלו לעבוד עם מגוון רחב של אביזרים. כצפוי, המשתמשים ינצלו את התכונה וירכשו כיסויים חדשים שמתמגנטים אל האייפד, אולם נראה שגם לאייפד תכונה חבויה נוספת - מגנט מקרר. "אני מציג את המקרר החכם בחזק ביותר בעולם: מקרר רגיל לחלוטין עם אייפד פרו דבוק אליו. תודה לכם מגנטים", כתב מבקר הטכנולוגיה מרקז בראונלי בציוץ שסחף אחריו עשרות גולשים. דבר אחד בטוח - מדובר באחד מהמגנטים היקרים ביותר שניתן להשיג, ולא מן הנמנע שהאייפד פרו החדש עלה יותר מחלק מהמקררים הללו.

האייפד פרו הוא הטאבלט הראשון של אפל שמגיע ללא כפתור הבית ועם מסך נטול שוליים, כמעט לחלוטין. בדומה לאייפון Xs, אפל שילבה את קורא הפנים FaceID עבור אבטחה ביומטרית ומכיוון שמדובר במסך "נטול שוליים כמעט לחלוטין", האייפד פרו מגיע עם מסך בגודל 11 אינץ' במקום 10.5 אינץ' ו-12.9 אינץ'. המחיר התחלתי של האייפד 11 אינץ הינו 799 דולרים לפני מע"מ ו-999 דולרים עבור האייפד פרו 12.9 אינץ'. שני האייפדים יגיעו ברזולוציה הזהה לאייפון Xr וזכתה לכינוי "Liquid Retina Display" שהינה רזולוציית 1729X822, ובאפל טוענים כי מדובר במסך הבהיר ביותר ועם הצבעים המדויקים ביותר שהיו אי פעם באייפד. לצד טכנולוגיות כמו תמיכה בטווח צבעים רחב, טכנולוגיית ה-TrueTone המתאימה את גווני המסך בהתאם לסביבה וציפוי המונע השתקפויות. עוד האייפד מצוייד בטכנולוגיית ProMotion של אפל הכוללת קצב רענון של 120 הרץ, מה שיהפוך את זמן התגובה של המסך למהיר במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully