וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקבל כסף חזרה מהקניות באינטרנט: כך תעשו את זה

20.11.2018 / 14:29

מזמינים מלונות, חופשות או בגדים באינטרנט? אם לא הכרתם את עולם הקאשבק, אז מסתבר שעד כה הפסדתם כסף ודי הרבה. זה נשמע מעט תמוה אבל בעזרת שיטת "שיווק שותפים", זה עובד וכך גם אתם, תוכלו לקבל בחזרה חלק מהסכום שאתם מבזבזים

שטרות של שקל. ShutterStock
לעשות קניות ברשת ולקבל חלק מהכסף בחזרה./ShutterStock

הולכים לחגוג בבלאק פרידיי ולנצל את חגיגת המבצעים? רגע לפני שאתם מגהצים את האשראי, ייתכן ותוכלו לקבל בחזרה את חלק מהכסף שתבזבזו. זה נשמע חלומי ויותר מדי טוב, מצד אחד לשלם לחנויות ומצד שני לקבל חלק מהכסף בחזרה. אולם השיטה הזאת עובדת בדומה לשיטת "שיווק שותפים". חברות רבות כמו אמזון ואיביי עובדות בשיטה זו. כך לדוגמה, בקבוצות פייסבוק מפרסמים קישור למוצר שבהנחה ומי שירכוש, יעביר אחוזים בודדים מסך העסקה אל מי ששיתף את הקישור. זה לא מייקר לצרכן את הרכישה, רק מתמרץ את האנשים לשווק את המוצרים הללו.

עוד בנושא:

עצרו הכל: כך תוכלו להכין סטיקר עם התמונה שלכם בווטסאפ
הקאמבק של סמסונג בעולם מכשירי הביניים: בדקנו את הגלקסי J8
משתלם? חרשנו שבוע על האייפון "הזול ביותר" וחזרנו עם מסקנות

עולם הקאשבק עובד בצורה מאוד זהה לעולם שיווק השותפים. במקום שהאחוזים יועברו אל מי ששיווק את המוצר, חלק מהאחוזים הללו חוזרים בחזרה אל הצרכן וגם שירות הקאשבק גוזר בדרך עמלה. "השנה החזרנו ללקוחות כ-4.5 מיליון שקלים", אמר תומר גוטרמן, מנכל ומייסד אתר cashback.co.il, אתר ואפליקציה לקבלת החזרים כספיים על קניות ברשת. "אנחנו מפרסמים חנויות ואתרי מסחר מהארץ ומהעולם כמו איביי, אסוס, אלי אקספרס ועוד מעל ל-350 חנויות", הוסיף. "אנחנו מפרסמים את אחוז ההחזר של החנויות וניתן להגיע להחזרים של עד עשרות אחוזים. את הכסף יקבל הצרכן ישירות אל חשבון הבנק או ה-paypal, כלומר כסף מזומן".

באתר ניתן למצוא לא מעט הנחות כמו ארבעה אחוזים החזר כספי בעת הזמנת מלון ב-booking, שלושה אחוזים ב-hotels.com, ארבעה אחוזים ב-agoda. באיביי ניתן למצוא עד חמישה אחוזים באיביי העולמי או שישה אחוזים באיביי בריטניה. באליאקספרס מציעים עד 8 אחוזים החזר כספי, באסוס עד 7 אחוזים וב-gearbest עד 10 אחוזים החזר כספי.

עוד באותו נושא

עד 750 שקלים הנחה: כל מבצעי הסמארטפונים של הבלאק פרידיי

לכתבה המלאה

איך זה עובד?

תהליך ההרשמה הוא פשוט וניתן להתחבר דרך חשבון הפייסבוק שלכם. במהלכו תקבלו עשרה שקלים לקניות ואחר כך תצטרכו גם להתקין תוסף לדפדפן שיזהה את האתרים שאתם גולשים אליהם וכך יחזיר את הכסף אל חשבונכם. אחרי שתגיעו למינימום משיכה, תוכלו לקבל את הכסף אליכם לחשבון ה-paypal או לחשבון הבנק הפרטי שלכם.

  • עוד באותו נושא:
  • קאשבק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully