וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסכון של עד 20,000 שקלים: כל מבצעי הבלאק פריידי

23.11.2018 / 7:25

יש גם הנחה על הנספרסו והדייסון שלכם: היום יפתחו מבצעי הבלאק פריידי שיביא עמו הנחות על מאות מוצרים ממגוון רחב של חנויות ורשתות. היו צרכנים נבונים וגם אתם, תוכלו להרוויח מחגיגת הקניות ולהתחדש במסך טלוויזיה, דייסון או נספרסו בהנחה משמעותית

שופינג אונליין. ShutterStock
היום יפתחו מבצעי הבלאק פריידי שיביא עמו מבצעים על מאות מוצרים/ShutterStock

חודש נובמבר הינו חודש גדוש במבצעים והתחיל עם ShoppingIL כשיא המבצעים הינו הבלאק פריידי. חלק מהחנויות כבר פרסמו את המבצעים שהיו זמינים מתחילת החודש ואצל חלק מהרשתות, המבצעים יהיו זמינים רק מחר. בעבר רוב המבצעים היו זמינים אך ורק בחנויות ובעיקר בארצות הברית, אולם הודות לאמזון, לאתרי הסחר השונים וגם לחנויות הישראליות, נראה שגם אנחנו נוכל ליהנות מיום גדוש במבצעים משתלמים. רגע לפני שיום שישי מגיע, אספנו את כל המבצעים השווים. בין היתר, ניתן למצוא הנחה של עד 20,000 שקלים על מקרן לייזר של הייסנס ועוד מגוון רחב של מבצעים על סמארטפונים, לפטופים ועוד. רגע לפני שאתם מבצעים איזושהי הזמנה באינטרנט, אנחנו ממליצים לכם לקרוא את המדריך על קניות ברשת ואת המדריך על איך לקנות מוצר חשמל. יום קניות מהנה!

רגע לפני שאתם מעמיסים את עגלת הקניות הווירטואלית, עצרו ותגדירו מראש מה אתם רוצים לקנות. ד"ר אפרת פרל, מומחית בתורת התורים ממכללת אפקה להנדסה, אומרת כי "באירועי מכירות מהסוג הזה, האתגר שלנו כצרכנים הוא להיערך לפיתוי הידוע מראש, ולהגיע מוכנים - כשאנחנו יודעים בדיוק מה אנחנו רוצים לרכוש ובאיזה מחיר ישתלם לנו לרכוש, כדי להימנע מקניות אימפולסיביות".לדבריה, "ישנן חנויות שמגדילות את עגלת הקניות כדי לגרום לנו לרכוש יותר מוצרים, ואותן תחבולות נמצאות גם בחנויות האונליין, בדמות בוטים שמייצרים לעתים ביקוש פיקטיבי - לכן, כצרכנים נבונים עלינו לדעת בדיוק מה אנחנו רוצים, מבלי להתפתות לרכישות מיותרות כי 'אני כבר פה' או 'יש מבצע, אז נקנה' - הם תחילתו של המדרון החלקלק".לדברי ד"ר פרל, "בעבר בתור לקולנוע היינו מזהים את 'התור הישראלי', שבו אדם מחוץ לתור היה מזהה חבר שעומד בתור ומבקש ממנו שיקנה גם לו כרטיס, כדי לחסוך זמן מבלי שהעומדים בתור נפגעים מכך - כי הזמן שלוקח להדפיס כרטיס לעומת שניים הוא זניח. באותה מידה, כדי לייעל את הקניות בבלק פריידי, מוטב שכל אחד מבני המשפחה יופקד על אתר קניות אחד, עם רשימת קניות עבור כל בני המשפחה, ובכך גם לייעל את הזמן שלנו - וגם להימנע מרכישה אימפולסיבית, כשקרוב משפחה קונה בעבורך".

עוד בנושא:

מבצעים של אלפי שקלים וחיובי פתע של מאות: שימו לב לאותיות הקטנות של מבצעי הבלאק פריידי
לקבל כסף חזרה מהקניות באינטרנט: כך תעשו את זה
שהבלנדר לא ישרוף את הבית: המדריך המלא לקניות מוצרי חשמל בבלאק פרידיי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully