וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי מתקדמים שיש: חמישה סמארטפונים שווים עד 1,999 שקלים

6.12.2018 / 9:27

כבר לא צריך להוציא מעל ל-3,000 שקלים כדי לרכוש סמארטפון מתקדם. השנה ראינו לא מעט סמארטפונים שהגיעו עם המפרט המתקדם ביותר שיש בשוק ובמחיר שמגיע עד ל-1,100 שקלים. חומרה מתקדמת, מערך צילום משולש וגם סמארטפון גיימינג, חמישה סמארטפונים שווים מבלי לקרוע את הכיס

צילום:אבי כהן עריכת וידאו: רן צימט

כבר לא צריך להוציא מעל ל-3,000 שקלים כדי לקנות סמארטפון שימשיך לעבוד במשך השנתיים הקרובות. בשנים האחרונות החברות הסיניות עושות מהפכה בעולם הסמארטפונים, מהפכה שגם היצרניות הוותיקות נאלצות להצטרף אליה. כך יצא שגם סמסונג, חברה שלא השקיעה במכשירי הביניים, דווקא שינתה אסטרטגיה והשיקה השנה את סדרת ה-A שכוללת לראשונה סמארטפונים עם מערך צילום משולש ומרובע, תכונה שעדיין לא הגיעה למכשירי הדגל של החברה. על ירידת המחירים אחראית חברת שיאומי שהחלה לייצר בשנים האחרונות סמארטפונים כה מתקדמים ובמחירים שלא ניתן היה לדמיין עד לפני חמש שנים שהם אמיתיים. ברשימה ניתן למצוא סמארטפונים כל כך מתקדמים, כאלו שמגיעים עם החומרה הטובה ביותר שיש כיום בשוק. עם תחזוקה ראויה, תוכלו להשתמש בסמארטפונים גם ליותר משלוש שנים. עד 1,999 שקלים: אלו הסמארטפונים הטובים ביותר שתוכלו למצוא.

שיאומי Mi 8 - מכשיר הדגל של שיאומי

את הוזלת הסמארטפונים והעלאת התמורה למחיר, אנחנו חייבים לחברת שיאומי הסינית. אם בעבר היינו משלמים יותר מ-2,000 שקלים לסמארטפון בינוני, הרי שהיום המצב שונה לגמרי. סדרת ה-Mi הינה סדרת הדגל של חברת שיאומי ומדובר בסמארטפון שהושק לפני שבעה חודשים. כיאה למכשיר דגל, הוא מביא את היכולות והמפרט המתקדמים ביותר שיש לחברה להציעה. הוא מגיע במראה יוקרתי, כזה שמזכיר מאוד את האייפון X, לרבות המגרעת בראש המסך ומערך הצילום שממוקם בזהה לאייפון X. ל-Mi 8 מסך בגודל 6.21 אינץ' ברזולוציית FullHD+ עם פאנל SuperAmoled וציפוי זכוכית גורילה 5. בלב המכשיר ניתן למצוא את החומרה המתקדמת ביותר שכוללת את ערכת השבבים סנאפדרגון 845, 6 גיגה זיכרון RAM ו-64 גיגה לאחסון פנימי. בגב הסמארטפון ניתן למצוא מערך צילום כפול הכולל שני חיישי 12 מגה פיקסל, הראשונה עם פיקסלים בגודל 1.4 מיקרון, מפתח צמצם f/1.8 ומייצב תמונה אופטי. החיישן השני מגיע שגם הוא מגיע עם 12 מגה פיקסל, מאפשר זום אופטי של פי שניים. את ה-Mi 8 ניתן למצוא בחנויות החל מ-1,579 שקלים לגרסת ה-64 גיגה ביבוא לא רשמי או ב-2,099 שקלים ביבוא רשמי.

Xiaomi Mi 8 שיאומי מי 8. עמית לגו, מערכת וואלה! NEWS
חומרה מתקדמת, עיצוב יוקרתי ומחיר משתלם./מערכת וואלה! NEWS, עמית לגו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully