וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצלמה מפתיעה וסוללה שנטענת במהירות שיא: בדקנו את הנוקיה 7.1 וחזרנו עם תוצאות

9.12.2018 / 10:06

בקטגוריית מכשירי הביניים קשה לחדש: מצד אחד צריך לשמור על מחיר נמוך ומצד שני על תמורה גבוהה. אולם נוקיה חרטה על דגלה לייצר סמארטפונים נקיים, כאלו שזוכים לעדכוני תוכנה חודשיים ולתת את התמורה הגבוהה ביותר. האם היא עשתה את זה עם הנוקיה 7.1?

הנוקיה 7.1 Nokia. מייקי לוי, מערכת וואלה!
הנוקיה 7.1/מערכת וואלה!, מייקי לוי

"הסמארטפונים שנופלים ולא נשברים", זו האמרה הידועה על מכשירי נוקיה שנחשבים עד היום, לעמידים ביותר. מאז ימי הנוקיה הידועים, החברה ידעה עליות וירידות כשנמכרה למיקרוסופט ואחרי זמן קצר חטיבת הטלפונים של החברה נסגרה. נוקיה יצאה לדרכה כמותג עצמאי תחת החברה HMD, המורכבת מיוצאי נוקיה מפינלנד וכיום מנסה החברה לחזור לימי הזוהר. לפני שנתיים הודיעה החברה ברשתות החברתיות על כך שהיא מתכוונת לחזור לעולם הסמארטפונים והפעם לשווק סמארטפונים מבוססים מערכת ההפעלה אנדרואיד. למעשה, מנכ"ל החברה התראיין לפני יותר מעשור ואמר שאין סיכוי שנוקיה תשווק מכשיר מבוסס אנדרואיד, אולם ישור קו במקרה הזה, נדרש בהחלט והוא סוף סוף נעשה. מיד עם הודעת החזרה לחיים, הודיעה כי תמכור את הנוקיה 8 בסין ובמהרה, מיליון יחידות נחטפו מהמדפים, כאילו הסמארטפונים חולקו בחינם. מאז החברה השיקה את הפעילות המחודשת שלה בישראל ובאוקטובר האחרון השיקה בלונדון את הנוקיה 7.1 ומדובר במכשיר ביניים שמגיע עם מפרט די מתקדם ובמחיר אטרקטיבי.

עיצוב

בשנתיים מאז שחזרה, החברה לא השקיעה באמת בעיצוב ורק השנה הצטרפה וישרה קו עם העיצוב שכולל מסך נטול שוליים, כמעט לחלוטין ובעיקר עיצוב שנראה כמו סמארטפון עדכני בשנת 2018. ה-7.1 מגיע במימדים די קומפקטים, כשהוא כולל מסך בגודל 5.8 אינץ', נטול שוליים כמעט לחלוטין ומגרעת בראש המסך. בגב ניתן למצוא קורא טביעות אצבע ומערך צילום כפול, כשהוא מצופה זכוכית הנותנת הרגשה יוקרתית וזהה לשל האייפון ומכשירי פרמיום אחרים ויקרים. אולם דווקא המסגרת של הסמארטפון הרסה את ההרגשה והמראה הכמעט מדויקים של הנוקיה. מדובר במסגרת מתכתית שזהה לדורות הקודמים של מכשירי הנוקיה והיא מרגישה מעט זולה ובעיקר, לא מצליחה לייצר תחושה אחידה. כלומר, מרגישים את ההפרדה שבין גב הסמארטפון לבין המסך, בעוד שכיום החברות מנסות לייצר הרגשה של מארז unibody, כלומר אחיד. בשונה מסמארטפונים אחרים, ניתן למצוא כאן חיבור לאוזניות, אולם הוא ממוקם בחלקו העליון של הסמארטפון, בעוד שיצרניות אחרות מעדיפות למקם אותו דווקא בחלקו העליון, אולם זה לא יוצר שום בעיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully