וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנדרואיד שלכם ברשימה? אלו הסמארטפונים שיזכו לעדכון גרסה לאנדרואיד 9.0

11.12.2018 / 7:25

משתמשי האייפון לא מכירים את זה אבל משתמשי האנדרואיד סובלים מזה; מערכת ההפעלה אנדרואיד 9.0 הוכרזה לפני יותר מחצי שנה ומבחר הסמארטפונים שזכו לעדכון מצומצם במיוחד. יותר מחצי שנה אחרי, בדקנו אילו סמארטפונים צפויים לזכות לעדכון המיוחל

אנדרואיד P. צילום מסך, צילום מסך
גוגל מנסה להילחם באפל עם עדכוני תוכנה מהירים/צילום מסך, צילום מסך

כשאפל מכריזה על מערכת הפעלה חדשה, בתאריך שהיא בוחרת, היא זמינה לכל מכשירי האייפון. כשגוגל מכריזה על מערכת הפעלה, הצרכנים יראו את העדכון במהלך השנה הקרובה וזה אם ברשותם מכשיר הדגל האחרון. בחודש מאי האחרון הכריזה גוגל על גרסת האנדרואיד 9.0 ובאירוע המפתחים באוגוסט, שחררה אותה באופן רשמי. מאותה הרגע, יצרניות הסמארטפונים החלו לשתף אילו מכשירים יזכו לעדכון המיוחל, אולם לא מעט יצרניות נתקלו בקשיים ודחו את העדכון שוב ושוב. גרסת האנדרואיד החדשה מביאה עמה את השיפורים המתבקשים כמו עדכוני אבטחה, יציבות ומהירות לצד העוזרת הקולית שקיבלה שדרוג משמעותי. העוזרת של גוגל יכולה לקבוע עבורכם מקום במסעדה, תור אצל הספר ולצד הבינה המלאכותית שתעזור לכתוב מייל במהירות וללא טעויות. הגרסה היציבה כבר שוחררה עבור מכשירים מסוימים כשסמארטפונים רבים מצטרפים לחגיגה בכל שבוע. חשוב לציין שגם אם המכשיר שלכם ברשימה והחל לקבל את העדכון, הוא משוחרר בהדרגה בחלקים שונים בעולם, ולכן סביר להניח שיקחו בין ימים לשבועות, עד שתזכו לראות את העדכון אצלכם בסמארטפון.

העדכונים באנדרואיד הינם החיסרון העיקרי במכשירי האנדרואיד. הם לא מרבים להגיע, אם בכלל, בעוד שאפל מעדכנת את מכשירי האייפון בתכיפות. כך יוצא מצב שברגע שאפל משחררת גרסה חדשה, כל האייפונים שהושקו בשנים האחרונות זוכים לעדכון באותו הזמן, ללא שום עיכוב. באנדרואיד לעומת זאת, התהליך איטי להחריד: גוגל משחררת את העדכון, אחר כך עובר ליצרניות שמתאימות את העדכון לסמארטפונים שלהן, ורק אחר כך משחררות אותו לקהל הרחב. גוגל מנסה לצמצם את הפערים וזמני העדכון בכל שנה, אך המצב רחוק מלהיות אידיאלי כמו אצל אפל. עם זאת, עבר די הרבה זמן עד משחרור אנדרואיד 9.0 וכעת היצרניות פרסמו וממשיכות לעדכן על מועד שחרור העדכון המיוחל. האם הסמארטפון שלכם ברשימה?

סמסונג

למרות שה-Note 9 הושק כשלושה חודשים אחרי שגוגל שחררה את העדכון לאנדרואיד פאי, בסמסונג עדיין בחרו להשיק את המכשיר עם הגרסה הישנה יותר, אנדרואיד 8.0. ה-Galaxy Note 9, הסמארטפון היקר ביותר של סמסונג, יזכה לעדכו כשבימים האחרונים נמצא בגרסת בטא ולצדו גם מכשיר הדגל ה-Galaxy S9, ה-S9 Plus וגם סדרת מכשירי הדגל בדימוס, ה-S8 ודגם הפלוס שיזכו גם הם לעדכון. עוד ברשימה ה-Note 8 וסדרת ה-A לשנת 2018 שהושקה בישראל בחודש שעבר. משתמשים ברשת דיווחו כי סדרת ה-A שהוכרזה בשנת 2017 כבר החלה לקבל את העדכון המיוחל.

הסמסונג גלקסי נוט 9. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
הגלקסי נוט 9 של סמסונג יקבל את העדכון בקרוב/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

LG

מכשיר הדגל ה-G7 ThinQ כבר החל לקבל את העדכון לאנדרואיד 9.0 בקוריאה, כשתאריך שחרור הגרסה בישראל טרם נקבע אך צפוי להיות בקרוב.. לצדו, ה-G7 פלוס לצד הדגמים השונים שהושקו בתערוכת IFA כמו ה-G7 One וה-G7 Fit, יזכו גם הם לעדכון. גם סדרת ה-V30 על שלל תצורותיה תזכה לעדכון, כמו ה-V30, V30Plus וה-V30S ThinQ. סדרת מכשירי הביניים ה-Q8 וה-Q7 תזכה לעדכון ובאופן מפתיע גם ה-V20 וה-G6.

עוד באותו נושא

חוזרת למגרש של הגדולים? בדקנו את ה-G7 של LG

לכתבה המלאה
LG G7. אתר רשמי
מכשיר הדגל ה-G7 ThinQ מבית LG כבר החל לקבל את העדכון/אתר רשמי

שיאומי

שיאומי קבעה את מעמדה בארץ כאחת מהיצרניות הפופולריות והמבוקשות ביותר, כשהיא מציבה רף חדש למחירי הסמארטפונים בישראל. בחברה עובדים במרץ על עדכונים למכשירי האנדרואיד השונים ובקטלוג של שיאומי, ניתן למצוא עשרות מכשירי אנדרואיד. בהמילטון, יבואנית שיאומי לישראל, מסרו לנו כי ברשימה ניתן למצוא את המכשירים הבאים: Mi A2, Mi 8 לרבות גרסת הפרו ו-Mi Max 3. בעולם החברה הודיעה כי תעדכן גם את ה-A1 וסדרת מכשירי הרדמי 5. הפוקופון מבית החברה כבר החל לקבל את העדכון.

Xiaomi Mi 8 שיאומי מי 8. עמית לגו, מערכת וואלה! NEWS
השיאומי Mi 8 יקבל את העדכון בקרוב מאוד/מערכת וואלה! NEWS, עמית לגו

נוקיה

נוקיה חזרה לישראל בשנה האחרונה ובדומה ליצרניות רבות, גם היא מציעה מכשירים במחירים אטרקטיביים שמציעים תמורה גבוהה. אולם נוקיה היא בין היחידות שמציעות ממשק אנדרואיד נקי, כלומר חווית אנדרואיד מלאה. עוד בחברה מבטיחים ומקיימים, לשחרר עדכוני אבטחה מדי חודש והתגאו פעמים רבות שהמכשירים שלהם יזכו לעדכוני תוכנה, זמן קצר אחרי שגוגל תשחרר את העדכון. החברה הודיעה כי כל סדרת המכשירים שהושקה בשנתיים האחרונות ובין היתר גם הסדרה שהושקה בישראל, תזכה לעדכון. תוכלו למצוא ברשימה גם את הנוקיה 3, 5, 6 ו-8. הנוקיה 7 לעומת זאת, נמצא בתוכנית Android One ולכן כבר החל לקבל את העדכון לגרסה החדשה.

הנוקיה 7.1 Nokia. מייקי לוי, מערכת וואלה!
הנוקיה 7.1 כבר החל לקבל את העדכון, שיופץ בהדרגה ברחבי העולם וגם בישראל/מערכת וואלה!, מייקי לוי

וואווי

וואווי היא בין היצרניות הראשונות להציע את גרסת האנדרואיד החדשה במכשירי הדגל שלה. כבר בעת ההשקה לפני חודש, וואווי הודיעה כי סדרת המייט 20 תכלול את גרסת האנדרואיד החדשה. לפני כחודשיים החברה הודיעה חגיגית כי העדכון שוחרר באופן רשמי לסדרת ה-P20 וכן לסדרת המייט 10 שהושקה בשנה שעברה. בשלב זה, אלו הסמארטפונים היחידים שהחברה הצהירה שתשחרר עבורם עדכון לאנדרואיד 9.0.

וואווי מייט 20 פרו Huawei Mate 20 Pro. עמית לגו, מערכת וואלה! NEWS
המייט 20 פרו מגיע עם אנדרואיד 9.0 ישירות מהקופסה, כשסדרת ה-P20 מתעדכנת בהדרגה ברחבי העולם. המייט 20 פרו/מערכת וואלה! NEWS, עמית לגו

OnePlus

וואן פלוס מיתגה עצמה יותר כמותג נישתי, אולם נראה שלאחרונה היא הפכה למעצמה של ממש, ברחבי העולם ובישראל בפרט. עם זאת, החברה לא שוכחת מהיכן ההצלחה המוקדמת הגיעה - מתן עדכונים מהירים ללקוחות שרצו אותם. ולמרות שלעיתים העדכונים התעכבו, וואן פלוס עדיין הייתה מהראשונות להביא את העדכון למכשירים שלה. ברשימת המכשירים שיזכו לעדכון תוכלו למצוא את הוואן פלוס 3, 3T, 5, 5T, והוואן פלוס 6. העדכון לאנדרואיד 9.0 כבר שוחרר באופן רשמי למכשיר הדגל האחרון של החברה, הוואן פלוס 6T.

וואןפלוס 6T וואן פלוס. מייקי לוי, מערכת וואלה!
הוואןפלוס 6T יקבל את העדכון בקרוב מאוד/מערכת וואלה!, מייקי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully