וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד קשה: הכה את אשתו כי ביקשה שיפסיק לשחק בפורטנייט

10.12.2018 / 10:45

לא לבעלי לב חלש: במהלך משחק פורטנייט, גבר קם והכה את אשתו שביקשה ממנו להפסיק. לאחרונה, עולים יותר ויותר דיווחים על המשחק שגורם למקרי אלימות והתמכרויות קשות. מדובר באחד מהמשחקים הפופולריים בעולם שגרף עד כה מאות מיליוני דולרים

בעל מתעלל באשתו במהלך משחק פורטנייט. צילום מסך, צילום מסך
רגע לפני שאיבד עשתונות והכה את אשתו/צילום מסך, צילום מסך

ההתמכרות למשחקי מחשב הפכה למחלה של ממש ולא בכדי נפתחו מרכזי גמילה בכל העולם. מדובר בהתמכרות קשה שגורמת לתגובות אלימות וכעת מתפרסם סיפור חדש על אחד משחקני הפורטנייט המוכרים ביותר ברשת, שנעצר אחרי שנתפס מכה את אשתו אל מול המצלמות. המקרה תועד על ידי אנשים בשידור חי והסרטונים הופצו ברשתות החברתיות. "את יכולה להפסיד? אני מיד אבוא", אמר השחקן בשידור חי, ממש לפני שהטיח את המקלדת שלו על השולחן והכה את אשתו מחוץ לעדשת המצלמה. "אל תכה אותי בפנים", שמעו אותה מבקשת ממנו במהלך הוויכוח. זמן קצר אחר כך, השחקן MrDeadMoth נעצר על ידי כוחות הביטחון האוסטרלים, לא לפני שהתפתח מרדף.

אחרי שהכה את אשתו, השחקן חזר לשבת בכיסאו אך הוויכוח המשיך: אשתו צעקה לעבר המיקרופון שהיא בהריון, כשמיד לאחר מכן הגבר המכה קם להכות אותה שנית, מה שהוביל שוב לצרחות. עוד ברקע נשמעו צרחות של הילד שלהם, שלא נותר אדיש למצב. כאמור, אחר כך התפתח מרדף קטן אחרי השחקן, כשהאקר התערב במקרה וצייץ: "בקרוב אספק עדכונים על המשפחה. ברגע שאדע שהמשפחה בטוחה, אחליט מה אעשה לו בהמשך, בין אם זו פגיעה כלכלית או פגיעה ציבורית. אני במרחק של לחיצת כפתור מלהשתלט לו על חשבון היוטיוב".

עוד בנושא:

משחק לילדים? ברשת משתפים תמונות "עירום" מהמשחק פורטנייט
לא ייאמן: המשחק פורטנייט גרם ל-4,500 גירושין בבריטניה
ההתמכרות לפורטנייט: ילד בן 17 כמעט שם קץ לחייו

האקר המשיך לצייץ בעמוד הטוויטר שלו ואמר כי האישה מוגנת, אך הילדים נמצאים בחזקתו של השחקן ובכוונתו לברוח איתם מכוחות הביטחון. אחר כך גילה האקר למשטרה, היכן נמצא השחקן המכה, על מנת שיוכלו להביאו למעצר. עוד חשף כי זו אינה הפעם הראשונה שבה נעצר השחקן באשמת תקיפה והטרדה. בשנה האחרונה המשחק פורטנייט ממשיך לככב בראש רשימת המשחקים הפופולריים ביותר. עם זאת, במהלך השנה האחרונה, הוא עלה לכותרות מספר פעמים ברקע של אלימות, התמכרות ועוד. הדיווח האחרון טען כי המשחק גרם ליותר מ-200 גירושין בבריטניה וכעת נפתחו סדנאות מיוחדות לגמילה עבור ילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully