וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיפים לאייפון שמשגעים את הרשת ולא ידעתם עליהם

12.12.2018 / 9:10

27 מיליון צפיות בתוך שלושה שבועות: טריק באייפון שנחשף בתוכנית אמריקאית, הצליח לעורר סערה בקרב המשתמשים ומדובר בטריק כל כך פשוט שישנה את כל חווית הכתיבה. לצידו, גם איך תחביאו תמונות בתוך ממשק ה-iOS ותמחקו טעויות במחשבון

לפני שלושה שבועות פורסם סרטון בפייסבוק מתוך תוכנית האירוח של קלי וריאן האמריקאית שהצליח לשגע את כל משתמשי האייפון. בסרטון נראה הזוג מדבר על פיצ'ר חדש שריאן גילה והוא הזזת סמן המקלדת על ידי לחיצה ארוכה על מקש הרווח. "מה?" אמרה בתהדמה קלי כשריאן הציג בפניה את הטריק הזה ונראתה המומה לאורך כל הסרטון מהטריק החדש, ממש כאילו גילו לה כי כל השנים הללו היא השתמשה באייפון בצורה לא נכונה. אותו קטע נגזר מהתוכנית ופורסם ביוטיוב ובפייסבוק ומדובר באחד הסרטונים הוויראלים ביותר בפייסבוק בחודש האחרון. הוא זכה ל-27 מיליון ציפיות בתוך שלושה שבועות בלבד, 74 אלף לייקים, 45 אלף תגובות ו-344 אלף שיתופים ברחבי הפייסבוק. אם אתם לא מכירים את הטריק, כדאי שתכירו אותו לצד עוד כמה טריקים שישנו לכם את החוויה בממשק האייפון.

עוד בנושא:
התקלה הסדרתית הבאה של אפל? ברשת מתלוננים שהאייפדים החדשים מתעקמים
שמועות חדשות על האוזניות של אפל: "בשנה הבאה נראה שדרוג וב-2020 דגם חדש"
משתלם? חרשנו שבוע על האייפון "הזול ביותר" וחזרנו עם מסקנות

הזיזו את סמן הכתיבה דרך המקלדת

החל מהאייפון 6S, הכניסה אפל את טכנולוגיית ה-3D Touch, טכנולוגיה המזהה את עוצמת הלחיצה על גבי המסך. השדרוג החומרתי הוסיף רובד נוסף לממשק, שלחיצה ארוכה על אפליקציות או על תפריטים מסויימים, תפתח תפריט חדש לגמרי. כמו כן, האופציה שימושית גם בכתיבת מלל רב, כך לדוגמה אם תכתבו טקסט באפליקציית ווטסאפ, פתקים או בכל אפליקציה אחרת ותלחצו בחוזקה בכל מקום במקלדת, תוכלו להחליק בעדינות את האצבע ימינה שמאלה ולשלוט על סמן המקלדת ולהזיזו לאיזה מקום במלל שרק תרצו.

גיף הזזת המקלדת באייפון. צילום מסך
הדבר הפשוט הזה הצליח לשגע את הרשת עם 27 מיליון צפיות./צילום מסך

החביאו תמונות מהגלריה

זה אומנם ללא סיסמה וכל מי שמכיר את הטריק יוכל להיכנס לתפריט התמונות המוסתרות שלכם, אבל מדובר בפיצ'ר חדש שלא היה קיים עד כה באייפון והגיע רק בגרסה האחרונה, iOS 11. כשאתם מוחקים תמונה אתם לא באמת מוחקים אותה בצורה מיידית, היא עוברת לתפריט "תמונות מחוקות" שנמצא בתחתית תפריט האלבומים שבגלריה. כדי למחוק אותה באמת, אתם צריכים לגשת ל-"נמחקו לאחרונה" ולבצע מחיקה נוספת, אחרת היא תמחק תוך 30 ימים. מעל "נמחקו לאחרונה", התווסף תפריט נוסף של "מוחבאים". איך זה עובד? פותחים את התמונה, לוחצים על כפתור השיתוף ובתפריט התחתון שמאפשר להעתיק את התמונה או להוסיף לאלבום, ממשיכים קדימה עד שרואים "החבא". אחר כך התמונה תעלם ותעבור ישירות אל התפריט שנמצא בתחתית הגלריה.

גיף החבאת תמונה בגלריית האייפון. צילום מסך
חדש באייפון: להסתיר תמונות מהגלריה./צילום מסך

עד היום השתמשתם לא נכון באפליקציית המחשבון

אייפוניסטים רבים מאמינים שהם מכירים כבר את הממשק של אפל, וקשה להפתיע אותם, אבל הדגמה קטנה של פיצ'ר כל כך בסיסי באפליקציית המחשבון המובנית הצליחה לעורר בשנה שעברה סערה ברשת בקרב משתמשי אייפון רבים. מתברר שאפשר למחוק את הספרה האחרונה שהקשתם במחשבון (ואת זו שלפניה וזו שלפניה) ולא רק לאפס את החישוב ולהתחיל מהתחלה. אין מקש ויזואלי בממשק המחשבון שמאפשר למחוק את הספרה האחרונה שהקשתם, אבל אם תחליקו את האצבע על האזור המציג את החישוב במסך תגלו שאפשר לחזור לאחור ולתקן את החישוב. כמה חישובים זרקתם לפח עד היום רק כי לא ידעתם שזה קיים?

האייפון ניתן לנו לסקירה באדיבות דינמיקה סלולר

מחיקת ספרה אחרונה מהמחשבון. צילום מסך
כמה חישובים התחלתם מחדש רק בגלל שחשבתם שאין כפתור מחק במחשבון?/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully