וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחירי הסלולר מתייקרים? לא בטוח, אתם רק צריכים להיות ערניים

16.12.2018 / 7:10

גל התייקרויות במשק על מחירי החשמל, המים, המזון ורק לפני פחות מחודש, שלוש חברות סלולר העלו את המחירים במסווה של "שדרוגים לחבילות". על פניו נראה שגם מחירי הסלולר מתייקרים, אולם אם תהיו ערניים ותבדקו היטב, תוכלו ליהנות ממחירים זולים במיוחד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחירי חבילות הסלולר עולים, אבל לא בכל החברות ועדיין תוכלו לשלם עד 29 שקלים בשביל חבילה טובה./מערכת וואלה!, צילום מסך

גל התייקרויות במשק: מחירי החשמל, המים ומזון כמו הלחם ומוצרים של אסם, יעלו באחוזים בודדים וישפיעו על הכיס של מיליוני ישראלים. רק לפני פחות מחודש הוט מובייל, גולן טלקום וסלקום העלו מחירים. בעבר חברות הסלולר רשמו רווחי שיא של מאות מיליוני שקלים בכל רבעון, אולם אחרי הרפורמה של משה כחלון, מחירי החבילות ירדו בצורה משמעותית. הוזלת מחירי הסלולר גרמה לחברות הוותיקות לפזול לכיוון שווקים חדשים כמו תשתיות האינטרנט שבהן פועלות פרטנר וסלקום ויצירת שירותים חדשים כמו שירותי טלוויזיה שסלקום מובילה עם הסלקום TV ופרטנר עם ה-Partner TV. כך לדוגמה גולן טלקום העלתה את מחירי החבילות ב-8 שקלים לחודש ממחיר של 29.90 שקלים ל-37 שקלים, אולם הגדילה גם את כמות הגלישה ל-60 גיגה. מדובר בנפח גלישה שמעטים באמת ינצלו, כך שזוהי ללא ספק התייקרות שלאו דווקא מטיבה עם הצרכן.

הוט מובייל יקרה גם היא את מחירי חבילת ה-100 גיגה גלישה ממחיר של 39.90 שקלים ל-44.90 שקלים לחודש, כלומר חמישה שקלים לחודש ובשנה מדובר בעוד 60 שקלים שאפשר לחסוך. חברת סלקום ייקרה את חבילת 30 גיגה גלישה ב-10 שקלים ובמקום 39.90 שקלים, מחיר החבילה עומד כיום על 49.90 שקלים בחודש, אולם גם היא שדרגה את חבילת הגלישה והוסיפה אפשרות לגלישה ללא הגבלה באפליקציות נבחרות ו-500 דקות שיחה למגוון יעדים בחו"ל. כלומר, כל החברות הציעו "שדרוגים" לחבילות הגלישה, אולם ייקרו את החבילות ולא תמיד זה לטובת הצרכן.

למרות ההתייקרות, הצרכן עדיין יכול ליהנות ממחירי חבילות שנעים בין 19 שקלים ועד ל-29 שקלים עם מחיר קבוע לכל החיים. נכון, החברות הוותיקות העלו את המחירים, אך מכיוון ששוק הסלולר רווי ותחרותי, נראה שעדיין אפשר ליהנות ממחירים זולים במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully