וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוגה 930 של לנובו: מצאנו את המחשב שמתחרה במקבוק של אפל

18.12.2018 / 9:39

עם תג מחיר של כמעט 8,000 שקלים, לנובו השיקה את גרסת היוגה 930, סדרת הדגל שכוללת את המפרט הטוב ביותר שתוכלו למצוא כיום במחשב אולטרה - בוק. בשנים האחרונות לנובו מובילה את עולם המחשבים ועם היוגה 930, היא ממשיכה לעשות זאת ובהצלחה פנומנלית

לנובו יוגה 930 מחשב נייד. מייקי לוי, מערכת וואלה!
היוגה 930 של חברת לנובו/מערכת וואלה!, מייקי לוי

חברת לנובו מובילה בעולם המחשוב הנייד בישראל הודות לתמחור אגרסיבי ונוכחות בכל רשת גדולה. החברה מציעה את המחשבים המשתלמים ביותר עבור המחיר ובסכומים של 2,500 עד 4,000 שקלים , לרוב לנובו היא זאת שתספק את התמורה הטובה ביותר למחיר. לרגע נראה שעולם המחשבים הניידים נמצא בדעיכה, הודות לסמארטפונים ולטאבלטים, אבל בשטח המצב הוא הפוך לגמרי ודווקא קטגוריות הגיימינג והאולטרה - בוק פורחות. לנובו נמצאת בכל הזירות: גיימינג, מחשבים עסקיים, מחשבים ביתיים ומחשבים קלים. היוגה 930 הוא לא זול והוא מגרד את ה-8,000 שקלים. אולם הוא מיועד לקהל ברור של אנשים: אלו שמחפשים את החומרה המתקדמת ביותר ולשמור על קומפקטיות, ככל שניתן.

עיצוב

לנובו עשתה כברת דרך בכל מה שקשור לעיצוב הלפטופ ובעיקר לחומרי הגלם שבו היא משתמשת. היוגה החדש מביא מעטפת אלומיניום מעט חלולה ודקה במיוחד, כדי לשמור בעיקר על משקל נמוך. המעטפת מרגישה יחסית זהה לדור הקודם, אולם לנובו החליפה לגמרי את הציר שמחבר בין המסך למארז. בדור הקודם מדובר היה בציר מגושם ולא אסתטי במיוחד. הפעם הציר כולל את הרמקולים במרכזו ובצידו השמאלי את הלוגו "לנובו" בצורה אלגנטית, כיאה למחשב בסכום כזה. העיצוב הקודם ניסה לשלב בין עיצוב "מלוכלך" לבין עיצוב שהוא "נקי", אולם להרגשתי, זה לא יצא לפועל בצורה שלנובו רצתה ולכן נקטה בגישה חדשה עם הדור הנוכחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully