וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני כולם: כך תקבלו את התכונות החדשות של נטפליקס

19.12.2018 / 7:25

נטפליקס שינתה לנו את החיים, את הדרך שבה אנחנו צורכים תוכן וגם אחראית על הוזלת מחירי הטלוויזיות בצורה משמעותית. עם זאת, משתמשי נטפליקס רבים טוענים כי התוכן חוזר על עצמו. על ידי לחיצה על כפתור אחד, תוכלו ליהנות לפני כולם מהחידושים של נטפליקס

מנכ״ל נטפליקס, ריד הייסטינגס/מייקי לוי

שירות הסטרימינג נטפליקס שינה את הדרך שבה אנחנו צורכים סדרות, סרטים ובין היתר, אחראי על הוזלת מחירי הטלוויזיות בישראל. השירות מציע אלפי שעות צפייה, כשלמעשה מדובר בספריית התוכן הגדולה בעולם, בה ניתן למצוא אלפי תכנים שזמינים לצפייה מיידית. שירות הסטרימינג הפופולרי הושק בישראל בינואר 2017 ורק בשנה שעברה קיבל התאמות לשפה העברית, לרבות כתוביות, ממשק בעברית ואפילו חלק מהשמות של הסדרות תורגמו לעברית. לנטפליקס השפעה עצומה על חווית הצפייה שלנו כיום וגם על הדרך שבה אנחנו צופים בטלוויזיה. למעשה, היא לקחה את חווית הצפייה המוכרת והופכת אותה לזמינה כל הזמן, בכל מקום ומכל מכשיר.

כדי להתמודד אל מול התוכן האינסופי שנטפליקס מציעה, היא פיתחה אלגוריתם הממליץ למשתמשים על תכנים בהתאם לצפיות האחרונות, אולם משתמשים רבים טוענים כי הוא לא עובד בצורה אופטימלית ומרבית מהסדרות המומלצות, כלל לא רלוונטיות. במסיבת עיתונאים שקיימה נטפליקס השנה, ריד הייסטינגס, מנכ"ל ומייסד נטפליקס, ציין בפנינו שמשתמשים רבים מתלוננים על כך ואתם לא לבד. הפתרון שלו מעט מוזר, אבל זה עדיף על כלום: פשוט פתחו משתמש נוסף, מתוך הארבעה שניתן ואל תצפו דרכו. השאירו אותו נקי לגמרי וכך תקבלו את ההמלצות של המשתמשים החדשים. התהליך בעצם מאפשר לראות על איזה תכנים נטפליקס ממליץ למשתמשים חדשים, מבלי סינונים כלשהם.

נטפליקס אפליקציה לוגו. AP, AP
לנסות את התכונות החדשות של נטפליקס גם באפליקציה./AP, AP

במהלך השנים האחרונות, הממשק של השירות עודכן ושונה. ביולי האחרון הודיעה נטפליקס כי הממשק בטלוויזיות חכמות ובסטרימרים הולך להשתנות לחלוטין. השינוי הגיע, לדברי נטפליקס, לאחר מחקר מעמיק שביצעה על מנת להפחית את הזמן שאנו מבזבזים בחיפוש אחר תכנים וכדי שנוכל לצפות ביותר סרטים וסדרות שאנו אוהבים. עוד מסרה כי העיצוב החדש הוא אחד מהשיפורים הרבים שהיא מתכננת להציג בחודשים הקרובים כדי להפוך את חווית המשתמש לטובה יותר עבור מנויי החברה מסביב לעולם. ולמרות שהשינוי לרוב מתבצע בהדרגה לכלל המשתמשים, יש דרך סודית בה תוכלו לקבל את התכונות החדשות לפני כולם.

נטפליקס מבצעת לא מעט שינויים ועדכונים בממשק של השירות ובמהלך השנה האחרונה הוא עבר שינוי קיצוני. שינוי הגיע, לדברי נטפליקס, לאחר מחקר מעמיק שביצעה על מנת להפחית את זמן החיפוש אחר תכנים וכדי שהמשתמשים יוכלו לצפות ביותר סרטים וסדרות שמתאימים לפרופיל הצפייה שלהם. עוד מסרה כי העיצוב החדש הוא אחד מהשיפורים הרבים שהיא מתכננת להציג בחודשים הקרובים כדי להפוך את חווית המשתמש לטובה יותר עבור מנויי השירות. למרות שהשינוי לרוב מתבצע בהדרגה לכלל המשתמשים, ישנה דרך סודית בה תוכלו לקבל את התכונות החדשות לפני כולם.

עוד באותו נושא

מה לראות בנטפליקס? האתר שיחסוך לכם זמן חיפוש וריבים

לכתבה המלאה

כך תוכלו לנסות את התכונות החדשות של נטפליקס לפני כולם

תהליך ההרשמה לתוכנית הנסיינים של נטפליקס היא פשוטה למדי. חשוב לציין שלאחר ההרשמה, תקבלו גרסת בטא של אתר החברה שישתנה לא מעט ולעיתים תכופות. לא פעם דיווחו משתמשים שמדובר בשינוי שגורע מהחוויה, אך זו בסופו של דבר מטרתה של נטפליקס בהפעלת תוכנית הנסיינים, לבדוק את הפיצ'רים החדשים ולקבל פידבקים באם הם חיוביים או שליליים. על מנת להירשם לתוכנית, היכנסו לאתר של החברה ולאחר מכן לחצו על החשבון שלכם בחלקו העליון של המסך מצדו הימני. לאחר מכן לחצו על "השתתפות בבדיקות" ומשם תילקחו למסך שיאפשר לכם לקבל את העדכונים החדשים לפני כולם.

תכנית הבטא של נטפליקס. צילום מסך, צילום מסך
בלחיצת כפתור תוכלו לנסות את התכונות החדשות בנטפליקס לפני כולם./צילום מסך, צילום מסך

את התכונות החדשות תוכלו לקבל גם למכשיר האנדרואיד שלכם על ידי הרשמה לתוכנית הבטא דרך גוגל. כדי להירשם היכנסו לאתר הנסיינים של נטפליקס בחנות האפליקציות של גוגל כאן ולאחר מכן עדכנו את האפליקציה מהחנות לגרסת הבטא האחרונה. כל התכנים יישארו זהים אך כאמור, תוכלו ליהנות מהתכונות החדשות לפני כולם.

נטפליקס מסבירה כי "השתתפות בניסיון התכונות החדשות עוזרת לנטפליקס לשפר את חווית המשתמש ומאפשרת לו לחוות את על השינויים שעתידים להגיע לפני שאר המנויים". ניתן לחזור לגרסה היציבה והרשמית בכל רגע על ידי ביטול הסימון במסך ההגדרות של נטפליקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully